Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@07:06:19 GMT

ناراحتی بریتانیایی ها از افزایش سرسام آور قبوض انرژی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۹۵۳

ناراحتی بریتانیایی ها از افزایش سرسام آور قبوض انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط یک شرکت تحقیقاتی بازار مستقر در لندن، بیش از ۶۷ درصد از ساکنان بریتانیا انتظار دارند با مشکلاتی شدیدی در پرداخت قبوض گرمایشی و برق روبرو شوند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که هزینه زندگی مهمترین نگرانی برای ۵۸ درصد از شهروندان بریتانیایی است.

بیش از ۸۰ درصد از ۱۶۴۲ فرد مورد بررسی در ایتالیایی به پرسشگران گفتند که از خریدهای بزرگ اجتناب می‌کنند، از طرف دیگر ۵۵ درصد از این افراد در حال برنامه ریزی برای کاهش هزینه‌های فعالیت‌های اوقات فراغت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۳۷ درصد نیز گفتند که سعی خواهند کرد در خرید و پوشیدن لباس نو صرفه جویی کنند.

در همین حال، تنها ۳۱ درصد از پاسخ دهندگان، اوکراین را به عنوان دلیل اصلی نگرانی ذکر کردند. نزدیک به یک سوم از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که بحران در این کشور اروپای شرقی و تحریم‌های غرب ضد روسیه، تاریخ بازنشستگی آنها را به عقب می‌اندازد.

تنها ۷ درصد از پاسخ دهندگان نگران تغییرات آب و هوایی بودند و ۳ درصد از پاسخ دهندگان همه گیری ویروس کرونا را دلیلی برای نگرانی خود ذکر کردند.

در شش ماه گذشته، اروپا با بحران انرژی بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم کرده است که قیمت‌های گاز، بنزین و برق را به سطوح بالایی رسانده است.

تحریم‌های اخیر علیه روسیه به دلیل عملیات نظامی این کشور در اوکراین وضعیت را بدتر کرده است زیرا نگرانی‌ها در مورد امنیت انرژی در منطقه عمیق‌تر شده است چون روسیه همچنان بزرگترین تأمین کننده انرژی این قاره است.

کد خبر 5454891

منبع: مهر

کلیدواژه: بریتانیا انگلیس جنگ اوکراین قبض گاز تحريم اقتصادي روسيه قیمت نفت بانک مرکزی جواد اوجی بحران اوکراین جنگ اوکراین علی اکبر محرابیان روسیه علی صالح آبادی سید احسان خاندوزی قیمت دلار بانک مرکزی ایران تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی