Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:48:52 GMT

تزریق دز سوم واکسن در چهارمحال و بختیاری پایین است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۹۷۱

تزریق دز سوم واکسن در چهارمحال و بختیاری پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری ششم فروردین‌ماه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: بیماری کرونا هنوز تمام نشده است، با توجه به افزایش سفرهای نوروزی باید بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن بیش‌تر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد، عادی‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌تواند خطرآفرین‌ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیار با اشاره به اینکه تزریق واکسن یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از شیوع گسترده و ابتلا به کرونا محسوب می‌شود، گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درصد تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان پایین است، بنابراین باید تزریق دز سوم بیش‌تر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد، به‌همین منظور رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید آمار تزریق دز سوم واکسن کرونا در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به تفکیک مشخص شود، توضیح داد: اداراتی که تزریق دز سوم واکسن در بین کارکنان آن‌ها پایین است، به دستگاه مربوطه به‌صورت کتبی تذکر داده شود.

حیدری تاکید کرد: جهت تکمیل واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، به‌ویژه تزریق دز سوم یک برنامه زمانبندی تعیین شود و سپس یک ارزیابی دقیق از میزان تزریق دز سوم واکسن کرونا در بین کارکنان صورت بگیرد، باید پایگاه‌های واکسیناسیون در استان تقویت شود.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری تزریق دز سوم کاهش پایین بودن چهارمحال و بختیاری تزریق دز سوم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری