Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:21:14 GMT

ورنر: در تیم ملی آلمان نسبت به چلسی بیشتر راحت هستم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۹۷۵

ورنر: در تیم ملی آلمان نسبت به چلسی بیشتر راحت هستم

تیمو ورنر اعتراف کرد که در سیستم هانسی فلیک در تیم ملی آلمان احساس راحتی بیشتری نسبت به بازی در چلسی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، تیمو ورنر پس از گلزنی در بازی مقابل رژیم صیهونیستی، فاش کرد که بازی در سیستم آلمان را به سیستم چلسی ترجیح می‌دهد. در این دیدار کای هاورتز نیز زننده گل اول آلمان بود تا هر دو گل ژرمن‌ها را مهاجم‌های چلسی به ثمر رسانده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل بیست و دومین گل ورنر برای کشورش در چهل و هشتمین بازی ملی‌اش بود. این در حالی است که ورنر در چلسی آن طور که انتظار می‌رفت موفق عمل نکرده است و در امر گلزنی موفقیت چشمگیری نداشته است. ورنر در این فصل در ۲۸ بازی ۷ گل برای آبی‌ها به ثمر رسانده است و اعلام کرد هانسی فلیک سرمربی آلمان بهتر از توماس توخل از او استفاده می‌کند.

تیمو ورنر درباره درخشش در تیم ملی آلمان گفت: من یک مهاجم هستم و همیشه می‌خواهم گل بزنم. اوضاع در چلسی آنطور که من می‌خواهم پیش نمی‌رود، بنابراین خیلی بهتر است که همه چیز در اینجا با هدایت هانسی فلیک خوب پیش می‌رود. من واقعاً از بازی کردن لذت می‌برم، مهم نیست در کجا بازی می‌کنم. تفاوت‌هایی در سبک بازی بین فوتبال در چلسی و تیم ملی آلمان وجود دارد. شاید تیم ملی برای من مناسب‌تر باشد. اینجا، همیشه موقعیت‌های گلزنی خوبی دارم و می‌توانم گل بزنم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم.

تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه باید در دیداری دوستانه دیگر خود به مصاف تیم ملی هلند برود. ژرمن‌ها به احتمال بسیار زیاد در سید دو جام جهانی حضور خواهند داشت و منتظر خواهند بود تا رقیبان خود را در قرعه کشی جام جهانی که ۱۲ فروردین در دوحه برگزار می‌شود، بشناسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیمو ورنر تیم ملی فوتبال آلمان تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی(آنروا) می‌گوید که آمار کودکان شهیدشده در نوار غزه ظرف ۶ ماه اخیر در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، به شدت هولناک است.

فیلیپ لازاینی، کمیسر عالی آنروا در گفت‌وگوی اختصاصی با تاس تاکید کرد: در شرایط جنگی، رسیدن به عدد دقیق بسیار دشوار است اما معتقدم ارقام (اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین بیش از ۳۴ هزار شهید) درباره میزان کشته‌شدگان (شهدا) در غزه، تصور نسبتا منطقی در اختیار ما قرار می‌دهد و این آمار دهشتناک است.

وی افزود: کشتن(به شهادت رساندن) بیش از ۳۰ هزار نفر ظرف ۶ ما، بی‌سابقه است. ما می‌دانیم که در بین آنها ۱۳ هزار کودک وجود دارد. این را هم می‎‌دانیم که شمار کودکان کشته شده (شهید) در غزه در ۶ ماه، بیشتر از تمام قربانیان سراسر جهان در چهار سال اخیر است!

لازارینی تاکید کرد: بنابراین موضوع هم از لحاظ آماری و هم از حیث سطح ویرانی، بی‌سابقه است. امروز اگر به تعداد کارمندان آنروا که در نوار غزه کشته شده‌اند (۱۸۰ نفر) دقت و آن را با شمار کارمندان ما در غزه یعنی ۱۳ هزار نفر مقایسه کنیم و سپس به شمار کشته‌شدگان در سراسر نوار غزه نگاهی بیندازیم و آن را با کل جمعیت در مقام مقایسه قرار دهیم، کمابیش به نسبت مشابهی دست خواهیم یافت.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌توان گفت که عدد ۳۴ هزار(شهید)، اغراق‌آمیز نیست، تصریح کرد: آمار کشته‌شدگان (شهدا) قطعا در همین بازه است و حتی مطمئن نیستم که آیا این رقم افرادی که زیر آوار مانده‌اند را در برمی‌گیرد یا خیر زیرا در اکثر مواقع، شمار کشته‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ثبت و گزارش می‌شود. بنابراین متاسفانه باید بگویم که نسبت اعلام‌شده، شاید به واقعیت نزدیک باشد. این رقم می‌تواند بیشتر باشد. همچنین باور دارم که این ارقام، اغراق‌آمیز نیست.

کد خبر 6090694

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است