Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای سعید هژبری در نشست شورای راهبری سفر‌های نوروزی استان، با وجود تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده، اما متأسفانه باز هم تلفات جاده‌ای در استان ایلام بالا و نگران کننده است.

او گفت: لازم است برای کنترل ترافیک و کاهش حوادث جاده ای، فرماندهی واحد و متحدی داشته باشیم و همه مدیران بیشتر پای کار باشند که بتوانیم کاهش محسوسی در تصادفات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به همکاری‌های خوب دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل تیم‌های پلیس راه مستقر در جاده‌های استان یادآور شد: با همت دفتر فنی استانداری و دستگاه‌های اجرایی ۴۴ دستگاه خودرو برای استقرار در جاده‌های استان برای کمک به پلیس راه استان مشخص شد.

هژبری گفت: سه دستگاه خودرو دیگر نیز به همت فرمانداری‌های بدره و دهلران به این خودرو‌ها اضافه خواهد شد تا ۴۷ نقطه حادثه خیز استان تحت پوشش قرار گیرد.

او گفت: رانندگان و خودرو‌های در اختیار پلیس راه تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کنند و از امروز این خودرو‌ها در نقاط حادثه خیز با نظارت پلیس راه مستقر خواهند شد و فرمانداران هم بر حضور این تیم‌ها در جاده‌ها نظارت خواهند داشت.

او گفت: لازم است نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقاط حادثه خیز را با بنر‌های هشدار دهنده مشخص کنند چرا که آشکارسازی نقاط خطرناک یک موضوع اساسی در کاهش سوانح است.

هژبری گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که به هر شکل امنیت و آسایش مسافران را به خطر می‌اندازند، در جاده‌ها تردد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات رسانی تلفات جاده ای جاده ها حادثه خیز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود