Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:57:53 GMT

نقاط ضعف و قوت در کمیته حراست و امنیت احصا می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۱۷۱

نقاط ضعف و قوت در کمیته حراست و امنیت احصا می‌شود

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه این کمیته به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای خدمت‌رسان به مسافران و گردشگران شهر اصفهان تشکیل شد، گفت: این کمیته برای احصای نقاط قوت و ضعف و بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران اقدام کرد.

مجید جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته حراست و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ویژه نوروز ۱۴۰۱، به منظور نظارت بر عملکرد تمام واحدهای خدمت‌رسان به مسافران و گردشگران شهر اصفهان در چارچوب وظایف خود و در همه حوزه‌ها اعم از اسکان، رفاه و سایر خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته حراست و امنیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از بیست‌وششم اسفند ۱۴۰۰ همزمان با سایر کمیته‌ها کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد، اضافه کرد: این کمیته علاوه بر هماهنگی با نهادهای انتظامی و امنیتی در راستای افزایش امنیت مسافران، در طول شبانه‌روز نیز بر استقرار و حضور مؤثر عوامل این کمیته در دفتر مرکزی ستاد خدمات سفر واقع در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک، نسبت به سرکشی دوره‌ای و مستمر از ستادهای استقبال مسافران که در مبادی ورودی شهر پیش بینی شده است اقدام می‌کند.

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خاطر نشان کرد: این کمیته از سایر اماکن اسکان موقت مسافران نورزی در اصفهان همچون ورزشگاه‌ها و سایر واحدهای خدمت‌رسان نیز سرکشی می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته حراست و امنیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان نسبت به احصای نقاط قوت و ضعف و بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران اقدام کرد، افزود: مراتب توسط این کمیته پس از جمع‌بندی به‌صورت مستمر به مبادی ذی‌ربط منعکس و پیگیری لازم در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

جمشیدیان اضافه کرد: علاوه بر اینکه موضوعات در سطح کلان‌تر در جلسات دوره‌ای ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور تمام اعضا و کمیته‌های مربوطه مورد تجزیه و تحلیل و اقدامات کارشناسی قرار گرفته و به اقتضای شرایط، تصمیمات مدیریتی لازم در نظر گرفته می‌شود، حراست‌های مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان، مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و سازمان‌های مرتبط بسته به نوع وظایف، به‌صورت تخصصی پشتیبانی‌های لازم را از کمیته امنیت و حراست ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان به عمل آوردند.

موی اضافه کرد: در یک جمله می‌توان گفت همه خادمان گمنام شهر در تلاش هستند تا اصفهان را با شعار "به وقت زندگی" برای امنیت خاطر و رفاه هرچه بیشتر هموطنان و شهروندان محیا تر از گذشته سازند.

کد خبر 564142

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان کلانشهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهرداری به وقت زندگی حراست امنیت اصفهان شهر اصفهان شهردار اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند