Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان بهداشت هشدار دادند در کمتر از ۶ ماه ممکن است سویه جدیدی از کروناویروس ظاهر شود.

خبرگزاری میزان - ایسنا به نقل از نیوز نوشت: کیم وو جو، از بیمارستان گورو دانشگاه کره، گفت: تعدادی از سویه‌های برجسته از جمله آلفا، بتا، دلتا و امیکرون هر پنج تا ۶ ماه یا بیشتر از زمان شروع همه‌گیری کروناویروس پدیدار شدند؛ به همین دلیل سویه جدید یا تابستان امسال یا پاییز ظهور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هشدارهای مشابهی نیز اعلام شده است.

کریس ویتی، پزشک ارشد انگلستان، هشدار داد شاهد سویه جدیدی خواهیم بود که مشکلاتی بدتر از آنچه با امیکرون داشتیم، ایجاد خواهد کرد.

چانگ جائه هون، از مرکز پزشکی گیل دانشگاه گاچون، گفت: شیوع دیگر غیرقابل اجتناب به نظر می‌رسد و سویه جدید ممکن است زودتر از آنچه انتظار می‌رود، ظاهر شود.

برخی کارشناسان نیز هشدار دادند نوع جدیدی از همه‌گیری حتی مرگبارتر از کووید ۱۹ ممکن است در دهه آینده رخ رهد.

کارشناسان خاطرنشان کردند: واکسن‌های موجود می‌تواند در برابر سویه جدید بی‌فایده باشد.

بیشتر بخوانید: افزایش مجدد موارد ابتلا به کرونا؛ "شانگهای" چین قرنطینه شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: کرونا کووید 19

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کووید 19 سویه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا