Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکیج خود آموز زبان انگلیسی یکی از راهکارهای پر طرفدار یادگیری زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد از پکیج خود آموز زبان انگلیسی به عنوان جایگزینی برای کلاس آیلتس استفاده می‌کنید. برخی دیگر هم به خاطر آن که تمایل به شرکت در کلاس‌های فقط مکالمه انگیسی دارند به سراغ این روش برای یادگیری می‌روند. 
در این مقاله ما می‌بینیم که یک پکیج خود آموز زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارد و باید کدام مورد را برای یادگیری زبان انگلیسی خودمان انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چه زمانی باید از پکیج خود آموز زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

قبل از هر عمیق شدن در موضوع مقاله بهتر است ببینم که در چه زمانی استفاده کردن از یک پکیج خود آموز زبان انگلیسی می‌تواند برای ما مفید واقع شود.
اگر شما تا کنون هیچ دوره زبانی را طی نکرده‌اید. ما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع کار به یک موسسه زبان مراجعه کرده و کلاس‌های مرتبط به سطوح ابتدائی زبان را طی کنید. یک شروع خوب و حرفه‌ای در ابتدای زبان آموزی برای ادامه مسیر بسیار مهم و حیاتی است.
در زمانی که احساس کردید از حد ابتدائی بالاتر هستید و متن‌های ساده را می‌توانید بخوانید و بفهمید در اینجا می‌تواند به سراغ پکیج خود آموز زبان انگلیسی بروید.

کدام پکیج زبان آموزی مناسب من است؟

به علت گستردگی مسائل زبانی، هیچ پکیج کاملی در بازار وجود ندارد که بتواند به شما تمامی مسائل زبانی را آموزش دهد. در اینجا ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ پکیج‌های مرحله‌ای و آموزش‌های تخصص هر موضوع بروید.
اکنون در بازار انواع بسته‌ها و پکیج‌های خود آموز زبان انگلیسی در موضوعاتی نظیر دانش واژه، دستور زبان، لهجه، نگارش و یا آزمون‌های آمادگی آیلتس وجود دارد. به همین خاطر می‌توانید بر حسب نیازمندی‌های خودتان هر کدام از موارد را انتخاب و بیاموزید.

نکات مهم در استفاده از پکیج خود آموز زبان انگلیسی

اگر قصد دارید از یک پکیج خود آموز زبان انگلیسی استفاده کنید، حتما به موارد زیر دقت کنید:

سطح زبان خودتان را در نظر داشته باشید. بهتر است که پکیج خود آموز شما برنامه زبان آموزی از سطوح پایین به سمت سطوح بالاتر را داشته باشد. در صفحه وب و یا کاتالوگ محصول سطح، کتاب‌ها، نام اساتید و هدف پکیج را مطالعه کنید و مطمئن شوید که همه آن‌ها با دانش زبانی شما همخوانی دارند. به خصوص اگر هنوز در زبان به مهارت کافی نرسیدید، پیکجی را انتخاب کنید که استاد آن به زبان فارسی مطالب را برای شما توضیح دهد. گرانقیمت بودن پکیج خود آموز زبان انگلیسی دلیلی بر خوب بودن آن نیست. در انتخاب پکیج بیشتر از تبلیغات و قیمت، محتوای آموزی اهمیت دارد. اغلب پکیج‌های خود آموز زبان انگلیسی پر فروش، تبلیغات کمی دارند و اتفاقاً قیمت نسبتاً پائینی دارند. بهتر است که در فروم‌های گفتگو، شبکه‌های اجتماعی و یا صفحه‌های نظر سنجی درباره یک پکیج آموزشی تحقیق کنید تا درباره کیفیت محتوای آموزشی مطمئن شوید. در زمان انتخاب پکیج خود آموز زبان انگلیسی هدف خاصی را دنبال کنید. بهتر است که در ابتدای کار بر روی دوره‌های آموزشی برای دانش‌واژه‌ها تمرکز داشته باشید و سپس به سراغ دستور زبان رفته و به همین ترتیب به سراغ مطالب سطح بالاتر بروید. علت این کار اشراف بیشتر بر روی محتوای آموزشی و اهداف وابسته به آن است. بهتر است از پکیج خود آموز زبان انگلیسی استفاده کنید که پشتیبانی آموزشی داشته باشد. این کار می‌تواند به شما این امکان را می‌دهد که در زمان بروز مشکل بتوانید پرسش‌های خودتان را از استادتان بپرسید و آن‌ها را رفع کنید. استمرار آموزشی خودتان را از دست ندهید. درست است که پکیج خود آموز زبان انگلیسی می‌تواند به ساده‌تر شدن آموزش کمک کند، اما در عین حال وسوسه رها کردن یادگیری به بهانه‌های مختلف را نیز افزایش می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید از پکیج آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید بهتر است که یک برنامه جدی و منظم داشته باشید و در زمان‌های خاص به مانند کلاس‌های حضوری به یادگیری زبان انگلیسی از طریق آن اقدام کنید. حتماً تمرین‌های زبان آموزی مرتبط به آن را حل کنید و در عین حال در بازخوانی منابع و مطالعه‌های پیشنهاد شده توسط استاد ممارست و جدیت داشته باشید.  مواظب آشفتگی در به کارگیری پکیج‌های خود آموز زبان انگلیسی باشید. گاهی از اوقات در بازار برای یک موضوع پکیج‌ها و منابع آموزشی متعددی عرضه می‌شود. به خصوص در زمینه گرامر، دانش‌واژه و مکالمه زبان انگلیسی این موضوع بسیار به چشم می‌خورد. بهتر است که در ابتدا تحقیقی را در اینترنت و در میان دوستان انجام دهید و یک استاد مناسب و خوب مطابق با سطح زبانی‌تان را انتخاب کنید و سپس در ادامه از پکیج‌های آن استفاده کنید. تعدد آموزش می‌تواند سبب آشفتگی یادگیری شما شود. در عین حال سعی نکنید که سریع همه آموزش‌ها را ببینید. برای هر آموزش وقت بگذارید، منابع را مطالعه کنید و نسبت به یادگیری حساسیت به خرج دهید.

آیا پکیج خودآموز می‌تواند جایگزین کلاس آیلتس شود؟

برخی از پکیج‌های خود آموز زبان انگلیسی در تبلیغات خودشان با عنوان جایگزینی برای کلاس آیلتس معرفی می‌شوند. در اینجا چند نکته را در نظر داشته باشید:
۱- دقیقاً کاتالوگ و یا صفحه مختص پکیج را در وبسایت آن مطالعه کنید تا مطمئن شوید که چه چیزی قرار است به شما آموزش داده شود.
۲- مواردی مانند مکالمه، و صحبت کردن واقعاً نیازمند حضور در کنار استاد هستند و نرم افزارها و پکیج‌های آموزشی کارکرد چندانی ندارند. حتی ممکن است سبب عمیق‌تر شدن اشتباهات کلامی شما شوند.
۳- برخی از پکیج‌های خود آموز زبان انگیسی با استفاده از برنامه‌نویسی و ساخت فضاهای چند رسانه‌ای به شما امکان آزمون زبانی را می‌دهند. حتی برخی از آن‌ها امکان شرکت در آزمون‌های جمعی را نیز می‌دهند. با این همه مطمئن شوید که کیفیت این آزمون در چه سطحی است و دقیقاً چه مهارتی را و با چه استانداردی محک می‌زند.
۴- بهترین توصیه ما برای کسانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند و می‌خواهند مدرک آیلتس را دریافت کنند آن است که به صورت جدی در یک کلاس آیلتس تخصصی شرکت کنند. بسیاری از هم آموزی‌ها و رفع اشکلات تنها در یک کلاس حضوری آیلتس امکان پذیر است.

چه ترکیبی برای زبان آموزی بهتر است؟

طبیعی است که یک روش خاص در آموزش زبان نمی‌تواند به نتیجه قطعی برسد. همان‌طور که شما در طول روز از منابع مختلفی زبان فارسی برای ارتباط با دیگران، یادگیری و زندگی شخصی استفاده می‌کنید در زبان انگلیسی هم باید چنین رویه ای را داشته باشید.
ترکیب استفاده از کلاس، پکیج‌های آموزشی، کتاب، برنامه‌های چند رسانه‌ای، مشارکت در شبکه‌های اجتماعی انگلیسی زبان، وب سایت‌های آموزش زبان و دیگر موارد می‌تواند به تقویت زبان شما کمک کند.
شرکت در کلاس‌هائی با عناوین «کلاس فقط مکالمه انگلیسی» یا «مکالمه آزاد» هم می‌تواند به توسعه مهارت‌های کلامی و شنیداری شما کمک شایانی کند. در زمانی که کلاس فقط مکالمه انگلیسی باشد، شما می‌توانید از توانایی های زبانی خودتان برای سخن گفتن و جمله سازی استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که قبل از مکالمه خوب، مطالعه خوب نیاز است

کد خبر 1616380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زبان انگلیسی استفاده زبان انگلیسی استفاده کنید داشته باشید زبان آموزی کلاس آیلتس مطمئن شوید پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد