Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان وطن‌دوست در جلسه ساماندهی و شیوه خدمات‌رسانی مراکز اقامتی و پذیرایی سطح استان در ماه مبارک رمضان که با حضور دستگاه‌های مرتبط نظارتی برگزار شد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال و پس از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا شاهد ورود حجم زیادی مسافر به استان گردشگرپذیر کردستان هستیم که بعد از این ایام وارد ماه مبارک رمضان خواهیم شد و پیش‌بینی می‌شود این حجم از سفر‌ها در فصل بهار نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او می گوید: در این ایام با توجه به حفظ حرمت و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان، مشکلی از حیث برخورداری از خدمات برای مسافران و گردشگران نخواهیم داشت.

به گفته معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان:  رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات این ماه مبارک فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه داده و مجاز به رعایت تمامی ضوابط و مقررات مربوطه هستند.

 

وطن دوست گفت: رستوران‌ها و غذا‌های آماده سطح شهر که دارای سالن پذیرایی هستند، نیز برابر شیفت‌بندی اتحادیه مربوطه در ۲ نوبت ۱۵ روزه فعالیت می‌کنند و گشت‌های مشترک به صورت روزانه با حضور ادارات نظارتی انجام خواهد شد.

 

او می گوید: با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز و پس از آن ماه مبارک رمضان، طرح بازدید نظارتی مشترک از تاسیسات گردشگری استان شامل واحد‌های اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دامپزشکی استان آغاز شده است و همواره ادامه دارد.

به گفته وطن دوست: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط تاسیسات گردشگری بتوانیم خدمات مناسبی به گردشگران ارائه کرده و حرمت این ماه را نیز حفظ کنیم.

 

در این جلسه برای تعدادی از واحد‌های صنفی و نحوه خدمات‌دهی صنوف و حفظ حرمت و شئون اسلامی در این ماه مبارک با همفکری با دستگاه‌های مرتبط نظارتی استان تصمیماتی اتخاذ شد.

 

پارک آبیدر و موزه خانه کُرد سنندج، دریاچه زریبار مریوان، منطقه هورامان، غار کرفتو دیواندره، روستای پالنگان کامیاران، بازار شهر‌های سنندج، بانه و مریوان و قرآن تاریخی نگل از جمله مکان‌های گردشگری استان کردستان است که هرساله بیشترین آمار بازدید گردشگران را به خود اختصاص می‌دهد.

 

تاکنون ۲ هزار اثر شامل آثار تاریخی، غار‌های طبیعی، درختان کهنسال، میراث منقول (بناها، محوطه و تپه‌ها)، قنات و مکان‌های طبیعی در استان کردستان شناسایی شده که از این تعداد ۹۵۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز اقامتی کردستان ماه رمضان ماه مبارک رمضان رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور