Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های بومی و محلی در کنار پایگاه‌های اسکان فرهنگیان گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون، بیش از ۹۰۰ هزار فرهنگی از خدمات مراکز اقامتی و محل اسکان فرهنگیان در استان‌های مختلف برخوردار شدند. خبرگزاری میزان-به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر در خصوص آمار طرح اسکان فرهنگیان از ابتدای نوروز تاکنون در سراسر کشور، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۴۲۱هزار و ۳۹۲نفرروز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۸۹۷هزار و ۸۷۹نفر در قالب ۲۴۴هزار و ۴۰۱خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافته‌اند.

کریمی‌فر افزود: بیش‌ترین پذیرش مسافرین نوروزی تا امروز، به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، قم، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، یزد کرمان و لرستان اختصاص دارد.

وی از برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در کنار پایگاه‌های اسکان فرهنگیان در سراسر کشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها به منظور آشنایی مسافران با فرهنگ و سنن محلی در راستای افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاورد‌های قومی و محلی استان و شهرستان برگزار شده که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مسافران نوروزی مواجه شده است.   بیشتر بخوانید: گردشگری باید ارزان‌ترین تفریح مردم باشد/ امکانات اقامتی ما متناسب با سفر‌ها نیست
انتهای پیام/ برچسب ها: اسکان فرهنگیان نورورزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسکان فرهنگیان نورورزی اسکان فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است