Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حمل سوخت و کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان عسلویه خبر داد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر باتأکید بر عملیاتی شدن شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت: در حمایت از تولید، شرکت‌های دانش‌بنیان و تسریع در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مقابله با قاچاق را یکی از اولویت‌ها دانست و تأکید کرد: قاچاق کالا صدمات و خسارت‌هایی به حوزه تولید، اقتصاد و اشتغال جامعه وارد می‌کند که مقابله با قاچاق مورد توجه ویژه قرار دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر مقابله با قاچاق سوخت را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به کشف محموله در محور عسلویه خاطر نشان کرد روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری بیدخون شهرستان عسلویه در راستای اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، با استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون مشکوک به ویژه حمل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

سوخت‌بری در بندرعباس باز هم حادثه آفرید/سال 1401 باید سال حل مشکل قاچاق سوخت در هرمزگان باشدگزارش تسنیم از مسیر پرپیچ‌وخم قاچاق سوخت/ روایتی از یک درآمد غیرقانونی اما رایج/ قاچاقچیانی که تاجر سوخت می‌شوند + فیلمبرنامه‌ریزی برای کاهش قاچاق سوخت از استان کرمانشاه/100 میلیون لیتر برای سوخت ادوات کشاورزی برآورد شد

سوسنی از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و افزود: مأموران پس از بررسی اسناد، مدارک و بارنامه خودرو متوجه شدند این کامیون نفتکش حامل 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق است، به همین منظور خودرو توقیف و 2 نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

وی ارزش محموله سوخت مکشوفه قاچاق را بنا به نظر کارشناسان، 5.8  میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در این راستا خودروی حامل سوخت قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق سوخت هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس