Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهروند از عرضه محصولات ارزان‌تر در فروشگاه‌های شهروند در مناطق جنوبی پایتخت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

داوود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با برنامه ریزی مدیریت شهری برای عرضه محصولات شهروند با قیمت مناسب و با کیفیت در مناطق جنوبی تهران، اظهار کرد : با توجه به تأکید آقای زاکانی شهردار تهران، دو مجموعه سازمان میادین میوه و تره‌بار و شهروند مکلف شده‌اند محصولات خود را با قیمت مناسب‌تر در مناطق جنوبی نسبت به سایر مناطق عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های شرکت شهروند ارائه خدمات مناسب با کمترین سود است و در واقع ما به دنبال فروش بیشتر با جلب رضایت مشتریان هستیم.

مدیر عامل شرکت شهروند در خصوص توزیع کالاهای اساسی و کمبودها در این زمینه، گفت: سیاست گذاری در این بخش به دولت برمی‌گردد و شهروند عرضه محصولات را به عهده دارد. هم اکنون نیز تزریق خوبی برای کالاهای اساسی صورت گرفته است و مشکلی به لحاظ کمبود کالا وجود ندارد.

قربانیان همچنین در خصوص عرضه محصولات خارجی در فروشگاه‌های شهروند، تصریح کرد: کالاهای خارجی در فروشگاه‌ها به دو دسته تقسیم‌ می‌شوند، کالاهای خارجی مجاز و غیرمجاز، در ارتباط با کالاهای خارجی مجاز آن چیزی که نهادهای دولتی به ما اجازه عرضه آن را بدهند و دارای برگه سبز هستند توزیع می‌شود. همچنین کالاهای خارجی عرضه شده در فروشگاه شهروند همگی مورد تأیید دستگاه‌های مربوطه هستند. به طوری که این کالاها یا نمونه مشابه ایرانی ندارند و یا تولید داخلی کفاف نیاز مصرف کننده را نمی‌دهد البته مقدار آنها بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به اینکه برخی از کالاهای داخلی دارای برچسب‌های لاتین بوده و عرضه می‌شوند، ادامه داد: اینها کالاهای خارجی نیستند و تحت برند در کشور تولید می‌شوند و بیشتر کالاهایی که در بازار توزیع می‌شوند از این جنس هستند و کالاهایی که مجوز نداشته باشد به هیچ عنوان در مجموعه شهروند عرضه نمی‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهروند در پایان در ارتباط با پیشنهادت و شکایات احتمالی از فروشگاه‌های شهروند، گفت: در صورتیکه مراجعه‌کنندگان به شهروند با مشکل روبرو شوند می‌تواند از طریق سایت شهروند و سامانه 1888 اطلاع رسانی کنند.

کاهش قیمت برخی از اقلام برنج داخلی و خارجی در میادین میوه و تره بار + نرخنامهآغاز فعالیت تمام 262 میدان و بازار میوه و تره‌بار تهران از فردا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان میادین شهرداری تهران سازمان میادین فروشگاه های شهروند مناطق جنوبی کالاهای خارجی عرضه محصولات شرکت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند

رایزن بازرگانی ایران در چین با بیان اینکه چینی‌ها به دنبال کالاهای با کیفیت هستند و توجه به این موضوع موجب رونق صادرات به این کشور می‌شود، گفت: عمده محصولات وارداتی چین کشاورزی، نفتی، دارویی و عمده محصولات صادراتی آن محصولات مکانیکی و الکتریکی است.

به گزارش ایسنا، حمید عادلی، رایزن بازرگانی ایران در چین، در همایش معرفی فرصت‌های حضور در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که در حاشیه ایران اکسپو برگزار شد، اظهار کرد: باید موقعیت بازار چین را بشناسیم، کالاهای مورد نیاز چینی‌ها را بررسی کنیم و بعد به صادرات کالاها کنیم. چینی‌ها به دنبال کالاهای با کیفیت هستند و توجه به این موضوع موجب رونق صادرات به این کشور می‌شود.

رایزن بازرگانی ایران در چین با اشاره به اینکه چین در ۴۰ سال گذشته تولید ناخالص داخلی خود را ۳۶ برابر افزایش داده، گفت: چینی‌ها با سیاست درهای باز، به رشد خوبی در تجارت رسیده‌اند؛ به طوری که چین در ۲۰۲۳ رتبه اول صادرات جهان و رتبه پنجم خدمات را کسب کرده است.

به گفته وی روسیه و چین رکورد ۲۴۰ میلیارد دلار در کل تجارت را داشته‌اند. عمده محصولات وارداتی چین کشاورزی، نفتی، دارویی و عمده محصولات صادراتی آن محصولات مکانیکی و الکتریکی است.

عادلی با بیان اینکه کل صادرات غیرنفتی ایران سال گذشته ۴۹ میلیارد دلار بوده که ۱۴ میلیارد دلار صادرات به چین انجام شده و ۱۸ میلیارد دلار هم واردات از این کشور بوده، تصریح کرد: چین اولین کشور مقصد صادراتی ایران و رتبه بعد صادرات کشورما عراق است. چین یک بازار واحد و یکپارچه نیست و مجموعه‌ای از بازارهای برای با ویژگی‌های جمعیتی مختلف است.

در ادامه این نشست نادر رشیدی، مدیر امور نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه بین المللی تهران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۵ تا ۱۰ نوامبر  (۱۵ تا ۲۰ آبان) برگزار می‌شود که شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. از سال ۲۰۱۸ به دستور رئیس جمهور وقت چین هر ساله در آبان‌ماه در شانگهای برگزار می‌شود. دفاتر بین المللی و نمایندگی‌هایی در شانگهای چین قرار دارد و هدف از نمایشگاه واردات چین حمایت از تجارت آزاد و توسعه صادرات و واردات است.

وی با بیان اینکه در دوره سال گذشته این نمایشگاه، ۳۰ شرکت ایرانی در بخش تجاری و ملی در نمایشگاه واردات چین شرکت کردند. چینی‌ها به دنبال ارتباط با ایران و کشورهای دیگر هستند. باید از ظرفیت‌های صادراتی به چین استفاده کنیم و از این طریق بازارهای صادراتی را در گروه کالاهای مختلف عرضه کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴