Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:14:33 GMT

اولویت ما حمایت از تولیدات دانش بنیان است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۵۴۸

اولویت ما حمایت از تولیدات دانش بنیان است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی و نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تولید دانش بنیان اشتغال زایی توسط مقام معظم رهبری گفت: اولویت ما حمایت از تولیدات دانش بنیان است.

به گزارش ایسنا، علی جدی در دیدار با سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، اظهار کرد: ما باید به مردم خدمت کنیم و برای کار آفرینان استانمان فرش قرمز پهن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران، ادامه داد: به واسطه همین کارآفرینان و صنعتگران است که چرخ اقتصاد کشور می چرخد.

وی با اشاره به اینکه صنعت استان نیاز به حمایت و مراقبت مداوم دارد، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی باید از لحظه واگذاری تا به بهره برداری رسیدن واحد صنعتی، گام به گام با کار آفرینان و صنعتگران همراه باشد.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر واگذاری زمین به متقاضیان و فراهم نمودن زیرساخت‌ها، باید در راستای هدایت کارآفرینان و صنعتگران، احصاء مشکلات واحدهای صنعتی و همچنین احیای واحدهای صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان حرکت کرده و نقش مهم خود را به درستی ایفا کند.

حاجی بگلو رئیس سازمان صمت استان نیز در این دیدار از جدیت در پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و طرح آن‌ها در کارگروه تسهیل سخن گفت.

نوایی، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در این دیدار اظهار کرد: طی سال جاری برنامه هایی برای تکمیل زیرساخت‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی داریم و همچنین به دنبال احیای واحدهای صنعتی راکد و رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اقتصادی علی جدی شهرک صنعتی دانش بنیان شرکت شهرک های صنعتی واحدهای صنعتی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزو ۱۰ کشور صادرکننده سند الکترونیکی است

به گزارش قد سآنلاین بابایی  در آیین اهدای اسناد مالکیت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان سمنان در سالن شهید پازوکی دانشگاه این شهر گفت: سند الکترونیکی، نسل سوم صدور اسناد مالکیت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سند چند برگی نسل اول، سند تک برگی نسل دوم و سند الکترونیکی نسل سوم صدور اسناد است

رییس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به قانون مربوط به حمایت از دانش بنیان‌ها در سال ۱۴۰۱ و تعیین تکلیف برای سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه افزود: قوه قضاییه با تمام توان رویه‌های قانونی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یک موضوع فراقوه‌ای است، تاکید کرد: برای توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، بخش‌های مختلف باید همراهی کنند.

رییس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور گفت: صدور سند برای اعیان ساختمان‌های احداثی در پارک‌های علم و فناوری اقدامی ارزشمند در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

به گفته بابایی، سمنان از استان‌های پیشرو کشور در صدور سند اعیان برای شرکت‌های دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ایران جزو ۱۰ کشور صادرکننده سند الکترونیکی است
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید
  • تبدیل جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید
  • نقش آفرینی جزیره نوآور قشم در دیپلماسی فناوری و نوآوری در سطح بین المللی
  • قوانینی که می‌تواند ناجی علم و فناوری باشد
  • جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری تبدیل می‌شود
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!