Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@12:14:05 GMT

۴۳۳ ماینر غیر مجاز  سال گذشته در شهریار کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۵۸۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از کشف ۴۳۳ دستگاه ماینر غیر مجاز در سال گذشته خبر داد. خبرگزاری میزان - حمیدعسگری پور در گفت‌وگو با میزان گفت: دادستانی شهریار در راستای پیشگیری و مبارزه یا استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال اقدام به تعریف برنامه‌ای مدون جهت شناسایی و برخورد با مرتکبان این حوزه کرده است که در سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۳۳ دستگاه ماینر قاچاق توقیف و مبلغ ۷۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال به عنوان جریمه اخذ و محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با بیان اینکه در صورت استفاده غیرمجاز مشترکان از انرژی برق جهت استخراج رمز ارز مطابق قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، گاز و فاضلاب مصوبه‌ی سال ۱۳۹۶ برخورد خواهد شد تاکید کرد:بخش زیادی از کمبود برق را مربوط به استفاده غیرقانونی از برق برای تولید ارز دیجیتال است و این دادستانی با استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز، برخورد قاطع می‌کند.   بیشتر بخوانید: ۱۷ هکتار از اراضی زراعی و باغ‌های تغییرکاربری یافته شهرستان شهریار به وضع سابق اعاده شد

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار ارز دیجیتال شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز