Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرداد تیموری روز دوشنبه در جلسه راهکارهای ثبت نام اصناف استان در سامانه ایران من، اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه اصناف ملزم به ثبت نام در سامانه «ایران من» هستند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای حمایت از فعالیت اصناف با اولویت صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان، و همچنین جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی در راستای اجرای مدیریت هوشمند بیماری کرونا به فوریت نسبت به ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی http://asnaf.moi.ir و اخذ و نصب QR-Code در واحد صنفی (در محلی قابل رویت برای همگان) اقدام کنند.

 وی با اشاره به فعالیت ۱۹ اتاق اصناف و ۳۶۳ اتحادیه در استان، افزود: ضروری است اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان نسبت به ضرورت ثبت نام تمامی واحدهای صنفی تحت پوشش خود در سامانه مذکور تاکید و اقدامات لازم در این خصوص را به عمل آورند.

به گزارش ایرنا، ۱۴۵ هزار و ۳۸۷ واحد صنفی در آذربایجان شرقی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۴ هزار و ۶۵۸ واحد فعال و دارای پروانه کسب معتبر می باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اصناف استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اصناف استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی اصناف استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی ایران من ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد