Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:03:39 GMT

حضور تیم های پلیس راه در ۴۷ نقطه حادثه خیز استان ایلام

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۶۱۳

حضور تیم های پلیس راه در ۴۷ نقطه حادثه خیز استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر روز دوشنبه در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان با عنوان این مطلب که لازم است علائم هشدار دهنده و تابلوی اعلام خطر در تمامی نقاط حادثه خیر باید افزایش یابد و نیروهای پلیس راه، امدادی و خدمات رسان تمامی این نقاط پوشش دهند، اظهار داشت: اعمال قانون و برخورد جدی با متخلفین و توقیف خودروها و نصب بنر توقیف بر روی آنان، باعث کاهش اقدامات خطرآفرین در جاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث سفرهای نوروزی یکی از دغدغه‌های اصلی کاهش آمار تصادفات به ویژه کاهش تلفات جانی است که مورد تأکید رئیس جمهور قرار گرفت و تمهیداتی هم برای این مدت اندیشیده شد و دستورالعمل‌هایی هم ابلاغ شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برای پوشش و کنترل ترافیک در استان همه دستگاه‌های پای کار بودند و اقدامات خوبی هم انجام شده ولی به دلیل چند حادثه که منجر به فوت هم استانی‌ها شد نگرانی‌هایی را ایجاد نموده که نیاز است یک بازنگری داشته باشیم و تمهیدات جدیدی را در دستور کار قرار دهیم.

حسنی گفت: مصوب شد که پوشش نقاط حادثه خیز ۴۷ نقطه حادثه خیز استان به وسیله خودروهایی که از دستگاه‌های اجرایی در اختیار پلیس راه قرار گرفته پوشش داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: مقرر شده که آموزش نیروی انسانی پلیس راه در بحث کنترل، نظارت و بازرسی در بحث استقرار خودروها در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز در تمام محورهای مواصلاتی باید با جدیت وارد عمل شود.

وی بیان داشت: به دلیل اینکه در این ایام بیشتر ترددها در جاده‌های برون شهری است باید از امکانات و ظرفیت‌های پلیس راهور بیش از گذشته استفاده شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به وجود بالگرد باید تمهیداتی اتخاذ شود که از ظرفیت بالگرد در استان برای حوادث استفاده شود.

حسنی بر لزوم حضور پررنگ صدا و سیما و رسانه‌ها در فرهنگ سازی کاهش سوانح و تصادفات تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در بحث هشدار و خطراتی که پیش روی مسافرین و رانندگان دارند.

کد خبر 5454970

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف پلیس راه ایلام استانداری ایلام مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا کرمانشاه نوروز سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در اولین نشست تخصصی «تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه» با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، افزود: آبراه‌های بین‌المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بوده‌اند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریا‌ها حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: مقرراتی که بر آب‌ها، دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه را می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس برود و امروز می‌بینیم شناور‌های ما این تردد را دارند.

وی یادآور شد: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند که از جمله میرمهنا ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند، مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری با آنها مقابله کردند.

وی اظهار کرد: با این‌که انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند، اما مردم بوشهر با دست خالی با آن‌ها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش روحانیت در قیام رئیسعلی دلواری، گفت: رئیسعلی با رهبری و راهنمایی روحانیت با استعمارگران جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

وی بیان کرد: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام با آمریکای جنایت‌کار که برای پشتیبانی از رژیم بعث عراق و صدام آمده بود، رو در رو در خلیج فارس جنگیدند و با رشادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش، ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با همت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران، مقا‌ومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته و با هدایت و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب این حلقه‌ها به‌هم پیوسته شده و یک پیوستگی جغرافیایی محور مقا‌مت برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو