Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:14:31 GMT

میدان دام در مراوه تپه راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۶۸۰

میدان دام در مراوه تپه راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر دوشنبه در دیدار با عشایر استان اظهارکرد: بیش از ۶۶ درصد عشایر استان در شهرستان مراوه تپه قرار دارند و با توجه به مطالبه آنها، میدان دام در این شهرستان احداث خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: عشایر استان حدود یک درصد جمعیت گلستان را تشکیل می دهند اما بیش از ۲۵ درصد نیازهای دامی و لبنی استان را تامین می کنند و به معنای واقعی جامعه ای مولد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: عشایر استان بیش از ۹۰۰ هزار دام سنگین و سبک را در اختیار دارند و ایجاد میدان دام در شهرستان مراوه تپه مطالبه به حق آنها است که معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به صورت ویژه این موضوع را پیگیری می کند.

زنگانه اضافه کرد: مقرر شد تا دوره بعد حضور عشایر در استان که در مهر ماه خواهد بود مشکلات شبکه انتقال آب آنها مرتفع شود.

استاندار گلستان گفت: ۳۰۰ پنل خورشیدی به عشایر تحویل شده که هر پنل نیاز های یک خانواده را پاسخگویی می کند و مقرر شده البته ۱۵۰ پنل دیگر هم به آنها تحویل شود.

وی بیان کرد: دام کارت عشایر به مبلغ ۵۰ میلیون تومان شارژ می شود تا آنها نیازهای خود را مرتفع کنند و ما قدردان زحمات و تلاش های آنها در راستای سلامت غذایی مردم هستیم.

کد خبر 5454972

منبع: مهر

کلیدواژه: مراوه تپه استانداری گلستان علی محمد زنگانه مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا کرمانشاه نوروز سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان عشایر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی

بخش‌هایی از مناطق شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی ییلاقی است و در این مناطق کوچ نشین‌ها و عشایر ساکن هستند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مسیر‌های مواصلاتی این مناطق به صورت خاکی و خطرناک است به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست هموارسازی این مسیر‌ها را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و درود، درخواست اصلاح راه‌های عشایرنشین و کوچ نشین شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی را داریم. مسیر‌های ییلاق شهرستان اهر خیلی نامناسب و پرخطر است باید گاردریل و بتن ریزی شود هنگام بارندگی خطر بیشتری جان اهالی را تهدید می‌کند. این مسیر‌ها خاکی و درخواست شن ریزی، ماسه ریزی و یا آسفالت را داریم.

منبع: ابراهیم مرادی - آذربایجان شرقی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره