Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:50:34 GMT

«شبی با موزه» در موزه ملی ایران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۹۲۲

«شبی با موزه» در موزه ملی ایران

به گزارش ایرنا از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، موزه ملی ایران از سال ۱۳۹۵ تاکنون، رویداد فرهنگی «شبی با موزه» را در ایام نوروز برگزار می‌کند. امسال هم این رویداد همراه با ویژه برنامه‌های نوروزی در روز دوشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

جبرییل نوکنده رئیس کل موزه ملی ایران ضمن دعوت از علاقمندان به تاریخ، فرهنگ، هنر و موزه شهر تهران برای حضور در این مراسم گفت: شب‌نشینی موزه فرصت مناسبی است تا از زاویه دیگر موزه‌ها مورد بازید قرار گیرند و از لایه کمتر دیده شده یعنی شب در موزه‌ها نیز لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل موزه ملی ایران افزود: علاقه‌مندان به این بازدید شبانه در صورت تمایل می‌توانند در ۱۴ تور موضوعی شرکت کرده و از راهنمایی‌ها و ارائه توضیحات کارشناسان در بخش‌های مجزا برخوردار شوند.

نوکنده بیان کرد: بازدید از نمایشگاه‌های آجرهای استردادی بوکان از کشور سوییس و مرگ در نمک: پژوهش‌های باستان‌شناسی از معدن باستانی نمک چهرآباد زنجان، شاهنامه به روایت آثار موزه ملی ایران، ایستگاه نقاشی کودک، اجرای موسیقی تاریخی هماهنگ از یک اثر تاریخی برای نخستین بار در موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران و اجرای موسیقی اقوام ایرانی در فضای باز موزه ملی ایران با هدف ایجاد محیطی شاد و به یادماندنی از جمله برنامه‌های شبی با موزه ملی ایران خواهد بود.

نوکنده در پایان اشاره کرد که این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۲ تهران، در موزه ملی ایران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها شهر تهران جبرئیل نوکنده شاهنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شاهنامه شهر تهران شاهنامه موزه ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر