Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام گذاری کردند. بدون شک یکی از نهادهای اصلی تحقق این منویات به‌منظور رسیدن به تولید و اشتغال پایدار در نهایت اعتلای کشور، سازمان فناوری اطلاعات ایران محسوب می‌شود که بیانگر اهمیت بالای جایگاه سازمانی است که در آن مشغول به خدمت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون‌شک، سال ۱۴۰۱، سال تحولی بزرگ در سازمان فناوری اطلاعات ایران خواهد بود که تحقق بخش عمده این تحول نیازمند همت و تلاش مضاعف همه همکاران توانمند است که در کنار هم و با همدلی بیشتر، مسیر پیشرفت کشور عزیزمان را هموار کنیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: در این مسیر، بنده نیز تلاش خواهم کرد تا مشکلات و موانع پیش‌رو را برای رسیدن به تحولات مورد نظر سازمان فناوری اطلاعات ایران از جمله ارائه یکپارچه کلیه خدمات دولت هوشمند از طریق درگاه ملی خدمات، بسترسازی برای توسعه خدمات متنوع هوشمند مورد نیاز آحاد مردم توسط بخش خصوصی، شکل گیری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات هوشمند به شهروندان و دستیابی به اهداف مشخص شده در سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات و تحقق جایگاه این سازمان در مأموریت‌های ملی برطرف کنم.

معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: امیدوارم در این مسیر، با تلاش و همدلی، در راستای تحقق اشتغال پایدار از طریق اجرای طرح‌های نوآورانه، شعار «طعم شیرین فناوری» را در کنار هم برای کشور محقق کنیم تا از این رهگذر بتوانیم در مسیر تاکید مقام معظم رهبری، گام‌های اساسی در پیاده سازی اهداف ایجاد تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان برداریم.

کد خبر 5454923 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری محمد خوانساری سازمان فناوری اطلاعات ایران حاکمیت سایبری تحقیقات علمی خورشید هوشمندسازی اتحادیه اروپا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اکتشافات فضایی تراشه ایالات متحده امریکا شعار سال شرکتهای فناوری ابررایانه سازمان فناوری اطلاعات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل