Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:10:55 GMT

سردار اشتری درگذشت فرزند امیر پوردستان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۵۵۱۹

سردار اشتری درگذشت فرزند امیر پوردستان را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، درگذشت امین پوردستان فرزند گرامی امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان؛ رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، را تسلیت گفت.

متن به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

برادر گرامی امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
رئیس محترم مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

خبر درگذشت فرزند گرامیتان خادم الحسین (ع) کربلایی "امین پوردستان" در آغازین روزهای سال جدید موجب تالم و تأسف بسیار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نهایت تأثر ضایعه درگذشت فرزند گرامیتان را محضر جنابعالی و بیت محترمتان تسلیت عرض نموده، از خداوند قادر و متعال برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران»

کد خبر 5455003 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: احمدرضا پوردستان سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور پلیس راهور گردشگری سفرهای نوروزی شهرداری تهران تصادفات رانندگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نوروز ساعت زمین وضعیت هوای تهران ترافیک عملیات امداد و نجات سرقت موزه ملی ایران جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست