Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه و عملکرد مجلس باتوجه تغییر دولت، قابل قبول بوده است/ به عملکرد مجلس نمره ۱۷ می‌دهم.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره عملکرد مجلس یازدهم در یک سال گذشته، اظهارکرد: مجلس یازدهم در زمینه قانون گذاری و نظارت نسبت به مجالس دیگر متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جوانی میانگین سنی مجلس و تجربه کار اجرایی، کادر سازی خوبی را در مجلس شکل داد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم افزود: طرح جهش تولید مسکن یکی از طرح‌های خوب مجلس بود که می‌تواند معضلات حوزه مسکن را حل کند. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز در حوزه سیاست خارجی بسیار حائز اهمیت بود.

جوکار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مجلس یازدهم در یک سال گذشته اظهارکرد: کارنامه و عملکرد مجلس باتوجه تغییر دولت، قابل قبول بوده است و به عملکرد مجلس نمره 17 می‌دهم. از طرفی، مقام معظم رهبری نیز نسبت به عملکرد مجلس یازدهم رضایت دارند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:آیین‌نامه داخلی مجلس، چارچوب حرکت نمایندگان در زمینه نظارت و قانونگذاری را مشخص کرده است. آیین‌نامه داخلی مجلس در این دوره هیچ تغییری نکرده و باید اصلاح شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدصالح جوکار عملکرد مجلس مجلس یازدهم مجلس انقلابی عملکرد مجلس یازدهم عملکرد مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای امروز تهران

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست