Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین اردوی جهادی فراگیر بسیج دانشجویی دانشگاه گناباد با عنوان قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در نوروز در مناطق محروم این شهرستان برگزار شده و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، دومین اردوی جهادی فراگیر بسیج دانشجویی دانشگاه گناباد با عنوان قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در نوروز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اردوی جهادی دانشجویان دختر و پسر به مردم مناطق محروم و کم برخوردار گناباد در حوزه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان خدمت رسانی می‌کنند.

این اردو از پنجم فروردین آغاز شده و تا ۱۲ این ماه ادامه می‌یابد. 

گناباد یکی از شهر‌های جنوب خراسان رضوی است که قدمت تاریخی چندهزار ساله دارد. با این حال اکنون این شهر با ۴۰ هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهر‌های محروم در شرق کشور شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد