Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:30:41 GMT

بیش از ۸۵ هزار گردشگر از آران و بیدگل بازدید کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۲۲۶

بیش از ۸۵ هزار گردشگر از آران و بیدگل بازدید کرده‌اند

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به رشد فزاینده گردشگران و مسافران نوروزی اظهار داشت: این افزایش مسافران و گردشگران نوروزی پیش بینی می‌شد و از این رو تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه برای ارائه خدمات به گردشگران در حالت آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه گردشگری آران و بیدگل به خصوص جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۸۵ هزار گردشگر با سفر به شهرستان آران و بیدگل از جاذبه‌های مختلف گردشگری، طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه با همکاری آموزش و پرورش و همچنین اقامتگاه‌های موجود در شهرستان آران و بیدگل زمینه برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شده است، تصریح کرد: برخی از اقامتگاه‌های موقت همانند پارک‌ها نیز برای مسافران نوروزی آماده شده است تا گردشگران برای اسکان کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی همچنین از انجام فعالیت‌های پیوسته توسط فرمانداری آران و بیدگل برای تنظیم بازار این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ تن میوه ویژه ایام عید در سطح شهرستان آران و بیدگل توزیع شده است.

رضایی ضمن اینکه بازرسی بر اصناف هم به صورت مداوم و پیوسته در حال انجام است، گفت: امیدواریم با همکاری همشهریان آران و بیدگلی بتوانیم شرایط مطلوبی را در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بررسی مشکلات شهروندان و مسافران نوروزی دغدغه تمام مدیران و مسئولان شهرستان آران و بیدگل است، افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان نظارت جدی بر بازار دارند چراکه ترک فعل از مسئولیت محوله مسئولیت شرعی و قانونی دارد.

کد خبر 5454612

منبع: مهر

کلیدواژه: آران و بیدگل فرمانداری آران و بیدگل مسافران نوروزی گردشگری تنظیم بازار مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز سانحه تصادف سفرهای نوروزی کرمانشاه آمار کرونا اردوهای راهیان نور نوروز 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان رابر در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که با برپایی میز خدمت قضایی و دیدار چهره به چهره مددجویان همراه بود، مددجویان مشکلات خود را بیان نموده و درخواست‌های آنان بوسیله قضات مورد بررسی قرار گرفت.
صالح شیخ زاهدی بیان داشت: سرکشی قضات دادگستری شهرستان رابر از زندان بافت به صورت هفتگی انجام می‌شود تا زندانیان بتوانند به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با قضات گفتگو نموده و مشکلات قضائی و حقوقی خود را مطرح کنند.

این مقام قضائی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین ضرورت پایش پرونده زندانیان، مشکلات زندانیان در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان و وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی و وضعیت غذایی مورد بررسی و دستور تسریع در رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تعامل دستگاه قضایی شهرستان رابر با زندان شهرستان بافت در حال حاضر وضعیت زندان بافت از جهات مختلف رضایت بخش است.

در پایان این بازدید نیز رئیس دادگستری شهرستان رابر با حضور در شورای طبقه بندی زندان با مرخصی و رای بازی تعدادی از زندانیان واجدشرایط و فعال قرانی موافقت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • سراب سفره کوه سلسله
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت