Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در اولین جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سال جدید که به صورت وبینار با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی توزیع کالاهای اساسی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان‌غربی، جهت رصد و پایش بازار در ایام تعطیلات عید نوروز دو هزار و ۱۹۹ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان انجام دادند که طی آن ۲۶۸ پرونده تخلفاتی تشکیل  و به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرامتی افزود: در حوزه نظارت بر توزیع کالاهای اساسی نیز بیش از سه هزار و ۲۱۶ مورد بازرسی انجام گرفت که ۱۵۹  پرونده تخلفاتی برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است .

وی بیان کرد: این اکیپ‌های بازرسی، پرونده های تخلفاتی مبنی بر گران‌فروشی ،عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جهت ارجاع به تعزیرات حکومتی تشکیل دادند.

وی بر جدیت در تداوم گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی بویژه بسیج، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده جهت تامین گوشت‌ مرغ به طور متوسط روزانه ۳۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود و مصرف متوسط سرانه روزانه ۲۲۰ تن در استان است و در این راستا هیچ گونه کمبودی در تامین‌گوشت‌ مرغ گرم و منجمد وجود ندارد و مرغ منجمد نیز به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال با محوریت تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه ریزی های لازم جهت  تحقق شعار سال در بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

کرامتی تاکید کرد: با توجه به تمهیدات دولت در تعیین قیمت مناسب خرید تضمینی محصول  گندم و تعدیل قیمت کودهای شیمیایی برنامه ریزی های لازم جهت افزایش تولید گندم استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: حضور مدوام ناظرین کشتارگاه ها در شهرستانها به طور جدی رصد شده و مدیران شهرستانها به عنوان فرماندهان قرارگاه شهرستانها این موضوع را پیگیری کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم باید به شکل گسترده، بدون کمبود و با قیمت مناسب به دست مردم برسد، گفت : با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، ایجاد تعادل و ثبات در قیمت کالاهای اساسی در سطح بازار و تشدید نظارت ها باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در ایام نوروز تعطیل نبود، گفت: خدمات‌رسانی به مردم و بهره برداران بخش کشاورزی در همه ایام سال تداوم دارد و ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی نیز در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعال بوده و به مردم خدمات لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تخلفات صنفی طرح تشدید نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد

یلماز تونج گفت: «مقامات اسرائیلی که مرتکب جنایات جنگی، تجاوز، کشتار کودکان و نسل کشی شده اند، از جمله [بنیامین]نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید به دادگاه معرفی شوند.

به گزارش شبکه تی آر تی ترکیه، تونج گفت: نمی‌توان کشوری را که تصمیمات و قوانین سازمان‌های بین المللی را نادیده می‌گیرد، حقوق بشر را نقض می‌کند و به طور سیستماتیک این نقض‌ها را انجام می‌دهد، دولت نامید. اسرائیل تقریباً یک قرن است که مانند یک سازمان تروریستی عمل می‌کند. 

وی افزود که ترکیه به دفاع از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی "در هر پلت فرم" ادامه خواهد داد.

پیشتر، متین کولونک، وکیل دادگستری و از وکلای حزب عدالت و توسعه ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما به عنوان نمایندگان شهروندان باوجدان جمهوری ترکیه در دادگاه کیفری بین المللی لاهه علیه هیتلر قرن بیست و یکم شکایت کردیم. نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید به خاطر نسل کشی که در نوار غزه و تمام جنایاتی که علیه بشریت مرتکب شده محاکمه شود.» 

نوار غزه پس از ۷ اکتبر شاهد حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی بوده است. این حملات شهادت بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد