Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@20:27:29 GMT

نحوه رزرو آنلاین هتل و اتاق از اسنپ تریپ

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۵۵۶

نحوه رزرو آنلاین هتل و اتاق از اسنپ تریپ

محل اقامت و میزان راحتی و آرامش آن را می‌توان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سفر خوب دانست. تعداد بالای هتل‌ها در شهرهای پرجمعیت، زیارتی، سیاحتی و تفریحی در کنار ناآشنایی با هتل‌های خوب در شهرهای کوچک باعث می‌شود تا برخی افراد در انتخاب خود اشتباه کنند و از میزان خوب و لذت بخش بودن یک سفر بکاهند. عصر تکنولوژی و گسترش خدمات آنلاین باعث شده تا بتوان از برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها خدمات مناسبی را برای سفر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزرو اتاق از اسنپ هتل یکی از کارهایی است که انجام آن باعث آرامش و راحتی بیشتری در سفر می‌شود. اما سرویس اسنپ هتل چیست؟ چگونه بهترین هتل را انتخاب کنیم؟ و به چه شکلی باید توسط آن اقدام به رزرو اتاق کرد؟ در این مطلب قصد داریم به این سؤالات پاسخ دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب بهترین هتل آنلاین

همان‌طور که می‌دانید مجموعه اسنپ در سال‌های اخیر خدمات آنلاین متفاوتی را به مشتریان خود ارائه کرده است. یکی از این خدمات انتخاب هتل است. اما در هنگام انتخاب هتل باید به چه مواردی توجه کرد تا بتوان هتل مناسبی را انتخاب و رزرو کرد.

مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب هتل به آن توجه کنید، عبارت‌اند از:

1- قیمت مناسب و امکان مقایسه قیمت‌ها

مبحث هزینه در طول سفر، دغدغه بسیاری از افراد است. می‌توان گفت که یکی از بیشترین مخارج در طول سفر، هزینه محل اقامت است. پس انتخاب یک هتل مناسب می‌تواند در کنترل هزینه‌ها کمک بسیاری کند. انتخاب هتل با قیمت مناسب در اسنپ هتل را می‌توان کاری ساده دانست. شما می‌توانید زمانی که برای هتل در یک شهر جستجو می‌کنید، لیست تمام هتل‌های آن شهر، تعداد ستاره و قیمت هر شب آن را  مشاهده کنید. در آن هنگام است که با دانستن قیمت و شرایط هتل‌ها می‌توانید تصمیم مناسب‌تری اتخاذ کنید.

از دیگر نکاتی که در کاهش هزینه سفر تأثیر می‌گذارد، استفاده از تخفیف‌های اسنپ برای رزرو هتل است. مجموعه اسنپ در برخی مواقع برای رزرو برخی هتل‌ها تخفیفات جذابی را ارائه می‌کند. همچنین به خاطر داشته باشید که شما با خرید محصولات اسنپ یا استفاده از خدمات آن، امتیازی در باشگاه مشتریان آن که اسنپ کلاب نام دارد به دست می‌آورید و با استفاده از آن می‌توانید در هنگام رزرو هتل، تخفیف دریافت کنید.

2- استفاده از کمک‌های تیم پشتیبانی

در هنگام رزرو هتل ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. همچنین قوانین برخی هتل‌ها، مخصوصاً هتل‌های خارجی ممکن است باعث سردرگمی افراد شود. این سردرگمی می‌تواند باعث شود تا آن‌ها نتوانند تصمیم مناسبی اتخاذ کنند. تیم پشتیبانی اسنپ در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به سؤالات شما و حل مشکلات احتمالی پیش آمده هستند. تیم پشتیبانی اسنپ شب و روز و همچنین روزهای تعطیل و غیر تعطیل را نمی‌شناسد و همیشه آماده پاسخگویی به مشتریان است.

از دیگر مشکلاتی که افراد ممکن است با آن مواجه شوند، کنسل کردن رزرو هتل است. اگر رزرو هتل را با استفاده از اسنپ هتل انجام دهید، دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد. تنها کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید و رزرو خود را کنسل کنید. البته برای کنسل کردن رزرو معمولاً جریمه‌ای توسط هتل‌ها دریافت می‌شود اما اسنپ هیچ هزینه‌ای بابت کنسلی از مشتریان خود دریافت نمی‌کند و مابقی پول را به حساب آن‌ها باز می‌گرداند.

3- استفاده از نظرات واقعی دیگر مسافران

سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است و همین امر ممکن است باعث شود تا نتوانید بر اساس حرف یک یا دو نفر تصمیم درستی برای اقامت در یک هتل بگیرید. مخصوصاً که هتل‌ها بسیار متنوع و با قیمت‌های متفاوتی هستند و انتخاب اشتباه می‌تواند باعث افزایش هزینه، کاهش لذت بردن از سفر و حتی بروز برخی مشکلات شود. شما با خواندن نظرات دیگر مسافرانی که به آنجا اقامت داشته‌اند و امتیازی که با آن هتل داده‌اند، دید بهتری از آن هتل داشته باشید. با استفاده از این روش به راحتی می‌توانید با نقاط قوت، نقاط ضعف، مزایا و معایب هتل مورد نظر را قبل از این که آن را از نزدیک ببینید، آشنا شوید.

به خاطر داشته باشید که تنها کسانی که در اسنپ هتل اقدام به رزرو اتاق در یک هتل کرده‌اند می‌توانند برای آن نظر بنویسند و کامنت بگذارند. پس می‌توانید به نظرات آن‌ها اعتماد بیشتری داشته باشید چون می‌دانید که آن‌ها هم در آنجا اقامت داشته‌اند.

4- مشاهده عکس‌ها و موقعیت هتل روی نقشه

شما با استفاده از اسنپ هتل به راحتی می‌توانید لوکیشن و عکس‌های هتل را ببینید تا تصمیم بهتری بگیرید. برخی افراد، مخصوصاً افرادی که برای سفرهای کاری به شهر مورد نظر می‌روند ترجیح می‌دهند که هتل نزدیک‌ترین فاصله با محلی که قرار است کارهایشان را انجام دهند، داشته باشد. دلیل این امر دور بودن از ترافیک، عدم شناخت مناسب از شهر، سرعت در رسیدن به محل کار و راحتی بیشتر است. به استفاده از این روش و تنها با چند کلیک می‌توانید به راحتی لوکیشن هتل را مشاهده کنید.

عکس‌های هتل نیز می‌تواند باعث شود تا با محیط هتل و مسائلی مانند تمیزی، زیبایی و لوکس بودن آن بیشتر آشنا شوید.

نحوه رزرو هتل در اسنپ هتل

برای رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ باید ابتدا وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید. قسمت هتل را انتخاب کرده و پس از آن از میان گزینه هتل‌های داخلی و خارجی، نوع هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در قسمت بعدی تاریخ ورود و خروج و همچنین تعداد مسافرها را وارد کنید. با انتخاب قسمت جستجو و پس از گذشت چند ثانیه تمام هتل‌های شهر مقصد با ذکر نکاتی مانند انواع اتاق، امکانات، قوانین، آدرس و نظرات کاربران دیگر را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هتل، هزینه‌ای که باید پرداخت کنید مشخص می‌شود. پس از پرداخت هزینه هتل، رسید رزرو هتل شما به صورت اینترنتی صادر خواهد شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن رزرو آنلاین هتل اسنپ تریپ رزرو هتل سوپر اپلیکیشن اسنپ مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن قیمت گوشی داشته باشید انتخاب هتل رزرو هتل اسنپ هتل هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اظهارات سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و همچنین داده‌های مربوط به بازار کار ماه آوریل از ایالات متحده می‌تواند بر تحرکات قیمت طلا در هفته آینده تاثیرگذار باشد.

براساس گزارش تجارت نیوز، طلای جهانی به همین واسطه ۲.۷ درصد در بعد روزانه کاهش یافت و به روند کاهشی خود ادامه داد. طلا در اوایل معاملات سه‌شنبه به ضعیف‌ترین سطح خود در بیش از دو هفته گذشته، یعنی نزدیک به ۲۲۹۰ دلار، رسید. با این حال، از آنجا که دلار آمریکا پس از انتشار اطلاعات ناامیدکننده PMI ایالات متحده تحت فشار فروش قرار گرفت، طلا بالاتر از ۲۳۰۰ دلار بهبود یافت.

شاخص ترکیبی PMI بخش خصوصی در ایالات متحده، طبق برآورد اولیه ماه آوریل به ۵۰.۹ کاهش یافت، در حالی که این رقم در ماه مارس ۵۲.۱ بود. این موضوع نشان‌دهنده کاهش شتاب رشد در فعالیت‌های تجاری بخش خصوصی است.

علاوه بر این، جزئیات نهفته در گزارش، حاکی از کاهش تورم نهاده‌ها بود که بر ارزش دلار آمریکا (USD) تاثیر منفی بیشتری گذاشت. کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد کسب‌وکار، با ارزیابی یافته‌های نظرسنجی‌های PMI، گفت: «تضعیف تقاضا و سرد شدن بازار کار منجر به کاهش فشارهای قیمتی شد، زیرا ماه آوریل کاهش خوشایندی در نرخ‌های افزایش قیمت فروش برای کالاها و خدمات اتفاق افتاد.»

روز چهارشنبه، پس از گزارش اداره آمار آمریکا (US Census Bureau) مبنی بر افزایش ۲.۶ درصدی سفارشات کالاهای بادوام، ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای رقیب پرقدرت باقی ماند. در نتیجه، طلا برای به دست آوردن دوباره شتاب صعودی با مشکل مواجه شد.

اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) روز پنجشنبه گزارش داد تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور در سه‌ماهه اول با نرخ سالانه ۱.۶ درصد (اولین تخمین) رشد کرده است. این رقم پس از رشد ۳.۴ درصدی ثبت‌شده در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ به دست آمده است و با پیش‌بینی بازار برای رشدی معادل ۲.۵ درصد به میزان قابل توجهی فاصله دارد. در نتیجه، ارزش دلار آمریکا همچنان تضعیف شد و به طلای جهانی اجازه داد تا روز را با روندی صعودی به پایان برساند.

با این حال، روند صعودی طلا همچنان محدود ماند، چراکه گزارش تولید ناخالص داخلی نشان داد شاخص قیمت تولید ناخالص داخلی، از ۱.۷ درصد به ۳.۱ درصد افزایش یافته است. این موضوع نشان‌دهنده تاثیر قوی‌تر تورم بر رشد تولید ناخالص داخلی است.

اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی (BEA) در روز جمعه اعلام کرد شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) بدون احتساب مواد غذایی و انرژی در ماه مارس نسبت به سال گذشته ۲.۸ درصد افزایش یافته است. این رقم با افزایش ماه فوریه مطابقت داشت و از پیش بینی بازار که ۲.۶ درصد بود، فراتر رفت. این موضوع باعث حفظ استحکام ارزش دلار آمریکا شد و برای قیمت طلای جهانی که در آستانه آخر هفته کماکان روند صعودی خود را ادامه می‌داد، چالش ایجاد کرد.

پیش بینی قیمت طلای جهانی در هفته پیش رو

توجه سرمایه‌گذاران طلای جهانی بر تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه متمرکز است. اهالی بازار انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر در محدوده ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد نگه دارد. بر اساس ابزار «CME FedWatch»، احتمال اینکه فدرال رزرو در ماه ژوئن نیز سیاست تثبیت نرخ بهره را در پیش بگیرد حدود ۹۰ درصد است. به نظر می‌رسد بیانیه فدرال رزرو نشانه جدیدی در مورد زمان چرخش سیاست‌های پولی این بانک ارائه نکند.

در پی اعلام تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو در چهارشنبه آینده، توجه سرمایه‌گذاران طلا به کنفرانس خبری پس از نشست جلب خواهد شد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به احتمال زیاد با پرسش‌هایی در مورد احتمال کاهش نرخ بهره در ماه ژوئن مواجه خواهد شد. اگر پاول درِ این کاهش را نبندد، واکنش اولیه می‌تواند باعث کاهش شدید بازده اوراق خزانه آمریکا و در نتیجه تقویت طلا شود.

همان‌طور که معامله‌گران به یاد دارند، پس از نشست سیاست‌گذاری ماه مارس، پاول اشاره کرد ارقام بالای تورم در ژانویه و فوریه ممکن است ناشی از عوامل فصلی بوده باشد. فعالان بازار همچنین به‌دقت به اظهارات پاول در مورد چشم‌انداز تورم توجه خواهند کرد. اگر لحن پاول درباره آخرین تحولات تورم نگران‌کننده باشد، ممکن است ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای رقیب همچنان مقاوم باقی بماند و مانع از افزایش قیمت طلا شود.

در نهایت، اگر پاول عدد ناامیدکننده‌ تولید ناخالص داخلی (GDP) در سه‌ماهه اول را کم‌اهمیت جلوه دهد، سرمایه‌گذاران، آن را نشانه‌ای از رویکرد سخت‌گیرانه‌ فدرال رزرو تلقی می‌کنند و این امر می‌تواند مانع از رشد قیمت طلای جهانی شود.

تمرکز معامله‌گران بر داده‌های اقتصاد آمریکا

روز جمعه، اداره آمار کار ایالات متحده (US Bureau of Labor Statistics) گزارش اشتغال ماه آوریل را منتشر خواهد کرد. کاهش چشمگیر در رشد لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (Nonfarm Payrolls) - یعنی رسیدن این رقم به عددی نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر - می‌تواند بلافاصله باعث فروش گسترده دلار آمریکا شود. حتی اگر این داده‌ها تاثیر چندانی بر انتظارات کاهش نرخ بهره در ماه ژوئن نداشته باشد، همچنان می‌تواند بر ارزش دلار آمریکا سنگینی کند، به ویژه اگر تمایل سرمایه‌گذاران به چرخش سیاست‌های پولی در ماه سپتامبر افزایش یابد.

ابزار «CME FedWatch» نشان می‌دهد بازارها احتمالاً نزدیک به ۴۰ درصد شانس برای بدون تغییر ماندن نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر در نظر گرفته‌اند.

از سوی دیگر، افزایش قوی‌تر از پیش‌بینی در لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، به خصوص اگر با آمار بالای تورم دستمزد همراه باشد، می‌تواند انتظارات برای عدم اقدام فدرال رزرو در سپتامبر را تقویت کند و باعث کاهش شدید قیمت طلای جهانی، پیش از پایان هفته معاملاتی شود.

یمت طلای جهانی تحت فشار شدید کاهشی، هفته را آغاز کرد و روز دوشنبه، بزرگ‌ترین کاهش یک‌روزه خود در سال جاری را تجربه کرد. این فلز گران‌بها در نیمه دوم هفته موفق به بازگشت شد، اما همچنان هفته را با ثبت کندل منفی به پایان رساند.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900298

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷