Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:59:40 GMT

طارمی دیدار با لبنان را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۶۳۳

طارمی دیدار با لبنان را هم از دست داد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل آنچه ناآمادگی عنوان شده دیدار برابر لبنان را از دست داد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۹ فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم ملی لبنان خواهد رفت.

مهدی طارمی که به دلیل ابتلاء به کرونا دیدار برابر تیم ملی کره‌جنوبی را از دست داده بود با وجود بهبودی کامل در دیدار با لبنان هم غایب خواهد بود!

براساس اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، طارمی به دلیل ناآمادگی ناشی از ابتلاء به کرونا با نظر پزشکان از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برنا

کد خبر 564449

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی مهدی طارمی لیگ پرتغال تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت