Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@08:04:14 GMT

تیم هندبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۶۴۲

تیم هندبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل قطر ضمن کسب عنوان قهرمانی در آسیا، سهمیه حضور در پیکار‌های جهانی را به دست آورد.

 

هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (دوشنبه) و در آخرین روز این مسابقات تیم هندبال بزرگسالان کشورمان برابر قطر قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و سهمیه جهانی را کسب کرد. این تیم همچنین با توجه به میانگین گل بهتر عنوان قهرمانی قاره کهن را نیز به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران هم امروز عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی را کسب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر