Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@11:28:13 GMT

امکان ارسال فایل‌های دو گیگابایتی در واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۷۳۴

امکان ارسال فایل‌های دو گیگابایتی در واتس‌اپ

ایتنا - واتس‌اپ امکان ارسال فایل‌های رسانه‌ای به بزرگی دو گیگابایت را به مرحله آزمایشی بتا گذاشت.

پیام رسان واتس‌اپ امکانات جدیدی مانند آزمایش بتای واکنشها به پیام و قابلیت کنترل بهتر ضبط پیامهای صوتی را امتحان می کند. البته همه فرصت کار کردن با ابزارهای جدید را پیدا نمی کنند زیرا اکثر سرویسهای پیام رسان و پلتفرمهای شبکه اجتماعی می خواهند مطمئن شوند قبل از عرضه امکانات جدید برای همه کاربران، تمامی ایرادها و نواقص آن را برطرف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع درباره قابلیت اشتراک‌گذاری فایلهای دو گیگابایتی هم صدق می کند و این قابلیت اکنون در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارسال فایل‌های بزرگ در حال حاضر بسیار محدود بوده و تنها برای گروه منتخبی از کاربران آمریکای جنوبی موجود است. چنین قابلیتی جهش بزرگی از محدودیت قدیمی ۱۰۰ مگابایت برای ارسال یک فایل محسوب می شود.

اگر محدودیت جدید واتس‌اپ برای حجم فایلهای ارسالی به شکل گسترده عرضه شود، در این صورت ممکن است سرویسهای دیگر هم در محدودیت حجم فایل‌های ارسالی تجدیدنظر کنند. به عنوان مثال محدودیت فایلها در جی میل ۲۵ مگابایت و در توییتر بیش از یک گیگابایت است.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، سازندگان محصولات الکترونیکی گوشیهایی مانند سامسونگ گلکسی اس ۲۲ عرضه می کنند که دوربینهای با کیفیت آنها عکسها و ویدیوهایی با حجم بالا تولید می کنند. اگر ظرفیت انتقال فایل نسبتا محدود بماند، در آن صورت افراد مجبورند از اپلیکیشنهای ویرایش یا فشرده سازی فایل استفاده کنند تا بتوانند فایلهای مورد نظرشان را به اشتراک بگذارند. از این رو، امکان ارسال فایلهای بزرگ به واتس‌اپ کمک خواهد کرد شمار کاربرانش را افزایش دهد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ پیام رسان ارسال فایل واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است :

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمامی اعضای هیات علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است.

بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌گردد.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

کد خبر 6087334

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟