Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:10:51 GMT

آب در خیابان آمادگاه و چهارراه فلسطین وصل شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۸۵۸

آب در خیابان آمادگاه و چهارراه فلسطین وصل شد

مهرداد خورسندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براثر حادثه‌ای که صبح امروز در خط ۲ مترو پیش آمده، به لوله ۶۰۰ میلیمتر آب شرب در خیابان آمادگاه و محدوده چهارراه فلسطین نیز آسیب رسیده است.

وی افزود: با تعادلی که در سطح خطوط شبکه آب این منطقه ایجاد شده در حال حاضر مشکل قطعی آب این محدوده رفع شده است تا شرکت قطار شهری به ریزش این محدوده رسیدگی کند و نیروهای ابفا نیز بتوانند عملیات تعمیر اساسی لوله را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آبفا استان اصفهان با بیان اینکه علت حادثه ریزش مترو و شکستگی لوله آب در دست بررسی است، ابراز داشت: فقط می‌دانیم ریزش بر اثر حفاری مترو اتفاق افتاده است؛ سازمان قطار شهری باید اول حفاری را انجام دهد تا پس از آن میزان خسارات بررسی و اعلام خواهد شد.

کد خبر 5455150

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب اصفهان قطعی آب حوادث مترو مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز کرمانشاه سانحه تصادف سفرهای نوروزی آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه نوروز 1401 گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تصویر جالب از خیابان فلسطین ۷۷ سال قبل
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد