Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:36:15 GMT

خطر مرگ بیخ گوش مالک چلسی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۹۱۰

خطر مرگ بیخ گوش مالک چلسی

پس از حضور رومن آبراموویچ در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین، او دچار مسمومیتی مشکوک شد.

به گزارش مشرق، ماه پیش بود که اعلام شد رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی و مالک باشگاه فوتبال چلسی، در حال میانجی‌گری برای ایجاد صلح میان اوکراین و روسیه است. سخنگوی رومن آبراموویچ ضمن تأیید این خبر گفت که طرف اوکراینی از او خواسته است تا با استفاده از روابط خود در مسکو برای دستیابی به یک راهکار مسالمت‌آمیز تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنگو در ادامه افزود که به دلیل حساسیت موضوع، رومن آبراموویچ تاکنون اظهارنظری درباره رویدادهای اخیر ‌میان دو کشور و میانجی‌گری خود نداشته است.

الکساندر رادنیانسکی، تهیه‌کننده متولد اوکراین که ساکن روسیه است نیز انجام چنین مذاکراتی را تأیید کرده بود. این میلیاردر روسی که گفته می‌شود روابط نزدیکی با ولادیمیر پوتین دارد، در هفته‌های اخیر با انتقادهای زیادی به ویژه در بریتانیا مواجه شده است. او به صورت غیرمنتظره‌ای اداره امور چلسی را به متولیان بنیاد خیریه باشگاه واگذار کرد و سپس از سوی دولت انگلیس تحریم شد، به طوری که سود حاصل از فروش باشگاه چلسی به وی تعلق نخواهد گرفت و دیر حق اداره باشگاه را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جنگ و سیاست علیه سال‌های طلایی آبی‌ها

امروز «وال استریت ژورنال»، نشریه آمریکایی در خبری ویژه، از مسمومیت مشکوک آبراموویچ و دو عضو بلندپایه اوکراینی پس از انجام مذاکرات صلح در اوایل ماه گذشته پرده برداشت.

آبراموویچ و دو مذاکره کننده اوکراینی پس از دیدار خود در پایتخت اوکراین علائمی مانند قرمزی چشم، ریزش مداوم اشک و دردناک و پوسته شدن پوست صورت و دستان خود داشتند. آبراموویچ بین مسکو، کیِف و سایر مکان‌هایی که مذاکرات انجام شده است، در جابه جایی مداوم بود.

تا کنون مشخص نیست که آیا حمله ادعایی ناشی از یک عامل بیولوژیکی یا شیمیایی یا نوعی حمله پرتوهای الکترومغناطیسی بوده است. رئیس جمهور زلنسکی، که در هفته‌های اخیر با آبراموویچ دیدار کرده است، ظاهراً تحت تأثیر قرار نگرفته است. بر اساس اطلاعات وال استریت ژورنال، همه آنها بهبود یافته اند و زندگی آنها در خطر نیست. 

در همین رابطه ادعایی مطرح شده مبنی بر اینکه تندروهای مسکو می خواستند مذاکرات صلح را برای پایان دادن به جنگ خراب کنند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت رومن آبراموویچ چلسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رومن آبراموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”،  باشگاه پرسپولیس امروز موفق شد ده درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کند.

این پرداختی باعث شد تا دریافتی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری از ۵۰ درصد بیشتر شود.

نکته مهم اینکه، این اولین پرداختی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم از طریق کنسرسیوم بانکی است.

دیگر خبرها

  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید