Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:37:13 GMT

شرکت ۱۰۰ دانشجوی بسیجی کرمانشاهی در اردوی جهادی نوروزی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۰۷۵

شرکت ۱۰۰ دانشجوی بسیجی کرمانشاهی در اردوی جهادی نوروزی

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی جهادی دانشجویی از چهارم تا دوازدهم فروردین ماه در روستای اسلام آباد سفلی، دهمراد خان و سی متری شهرستان صحنه با شعار عهد خدمت قرارگاه شهید یداللهی در حال اجرا است.

وی افزود: ۱۰۰ نفر در این اردوی جهادی شرکت کرده که از این تعداد چهل بسیجی آقا از چهار فروردین ماه در بخش‌های عمرانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده فعالیت دانشجویان در بخش‌های عمرانی، پزشکی، دندانپزشکی، جهاد تبیین، فرهنگی، مشاوره، آموزشی و ورزشی است.

امجدیان با اشاره به اهداف برگزاری اردوی جهادی در استان کرمانشاه، گفت: خدمت رسانی به محرومین در روستاهای دور افتاده که امکانات خاصی ندارند از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

وی بیان کرد: انجام کار جهادی برای جهادگران تنها خدمت رسانی نیست بلکه تزکیه نفس، خود سازی و عشق و علاقه است.

کد خبر 5455165

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اردوی جهادی دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان صحنه مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه نوروز 1401 گرگان اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز