Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:26:24 GMT

کشف لوله های سرقت شده شرکت نفت در انبار ضایعاتی گچساران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۰۹۱

کشف لوله های سرقت شده شرکت نفت در انبار ضایعاتی گچساران

 سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو وانبار مقدار زیادی لوله سرقت شده از شرکت نفت در یک انبار ضایعاتی ،این موضوع با هماهنگی مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار ضایعاتی را شناسایی و از این انبار بیش از ۱۰ تن لوله های سرقتی از شرکت نفت ،که بصورت ماهرانه ای در کف و زیر زمین جاسازی کرده بودند، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمیان بیان کرد: دراین رابطه تا کنون ۳ نفر دستگیر وتلاش برای شناسایی و دستگیری سایرسارقین ومالخرها در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.  

سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی ، پرونده ای در این زمینه تشکیل و لوله ها از انبار ضایعاتی خارج وبه شرکت بهره برداری نفت وگاز تحویل واین انبار پلمپ و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جانشین فرماندهی انتظامی گچساران لوله های سرقتی شرکت نفت انبار ضایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد