Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@18:40:30 GMT

اسکوچیچ بالاتر از مهاجرانی، کی روش و برانکو

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۱۳۵

دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی ایران عملکرد خوبی در این تیم داشته است

تا به حال 15 مربی ایرانی و خارجی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را در ادوار مختلف مسابقات مقدماتی جام جهانی بر عهده داشته اند.

به گزارش طرفداری، در بین این نفرات، مربیانی که در کمتر از 5 بازی هدایت تیم ملی را بر عهده داشته اند در نظر نخواهیم گرفت چرا که معیار درستی برای مقایسه در تعداد بازی اندک وجود ندارد اما در سایر نفرات، اسکوچیچ با وجود باخت تیم ملی برابر کره جنوبی هنوز بهترین آمار را بین مربیان مورد اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش بیشترین بازی روی نیمکت ایران در مقدماتی جام جهانی داشته است، اما در مجموع سه مربی خارجی یعنی اسکوچیچ، برانکو و کی روش در کنار مهاجرانی بهترین مربیان تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بوده اند و تیم ملی تحت هدایت این نفرات 5 صعود خود به جام جهانی را تجربه کرده است.

محمود بیاتی: 16 امتیاز در 8 بازی، میانگین 2 امتیاز حشمت مهاجرانی: 26 امتیاز در 10 بازی، میانگین 2.6 امتیاز رضا وطنخواه: 9 امتیاز در 3 بازی، میانگین 3 امتیاز مهدی مناجاتی: 6 امتیاز در 3 بازی، میانگین 2 امتیاز علی پروین: 18 امتیاز در 11 بازی، میانگین 1.63 امتیاز محمد مایلی کهن: 28 امتیاز در 14 بازی، میانگین 2 امتیاز والدیر ویرا: 2 امتیاز در 3 بازی، میانگین 0.66 امتیاز ادمار براگا: 6 امتیاز در 2 بازی، میانگین 3 امتیاز میروسلاوبلاژویچ: 24 امتیاز در 12 بازی، میانگین 2 امتیاز برانکو: 28 امتیاز در 12 بازی، میانگین 2.33 امتیاز علی دایی: 18 امتیاز در 11 بازی، میانگین 1.63 امتیاز افشین قطبی: 5 امتیاز در 3 بازی، میانگین 1.66 امتیاز کی روش: 76 امتیاز در 34 بازی، میانگین 2.23 امتیاز مارک ویلموتس: 6 امتیاز در 4 بازی، میانگین 1.5 امتیاز اسکوچیچ: 34 امتیاز در 13 بازی، میانگین 2.61 امتیاز

 

1- اسکوچیچ: 2.61 امتیاز

2- حشمت مهاجرانی: 2.6 امتیاز

3- برانکو: 2.33 امتیاز

4- کی روش: 2.23 امتیاز

اخبار داغ 

روبرتو مانچینی: عملکرد 4 سال اخیر تیم ملی ایتالیا قابل تحسین بوده است روز آخر انتخابی جام جهانی در آسیا / لبنان فقط روی کاغذ شانس دارد؛ صدر را پس بده! فن خال: منچستریونایتد یک باشگاه تبلیغاتی است شافعی: اسکوچیچ ترسوست و برخی در انتخاب بازیکنان دخالت دارند/ مگر کنعانی‌ زادگان از بنزما بزرگتر است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میانگین 2 امتیاز امتیاز در 3 بازی جام جهانی میانگین 1 تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!