Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سردار دلاور القاصی مهر ، در راستای مبارزه بی امان با سوداگران و فروشندگان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکنون اقدام به اجرای طرح‌های مختلف کرده است.

او گفت: در سال گذشته اجرای ۴۹۰ طرح مقابله‌ای، ۶۱ مرحله طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۱۹۹ مرحله طرح تشدید با خرده فروشان مواد مخدر،۱۸۷ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و ۴۳ مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در اجرای این طرح‌ها، ۶۲۱ کیلو ۳۳۶ گرم انواع مواد مخدر کشف، یک هزار و ۵۶۳ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر، ۲۶۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

او به دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۹۰۶ عدد انواع قرص غیرمجاز و ۲۳ هزار و ۱۱۱ سی سی شربت متادون، ۲۷۲ دستگاه انواع خودرو و ۲۹ قبضه انواع سلاح‌های غیر مجاز نیز از عاملان فروش مواد مخدر کشف شده است.

او گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته و دستگیری فروشندگان مواد مخدر ۹۷۶ نفر بوده که در همین بازه زمانی ۸۷ درصد افزایش داشته است.

او گفت: اعتیاد و مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب‌های دیگر بوده، لذا پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد و در این راه نیازمند همکاری خوب مردم و مسوولان استان برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز در سطح جامعه هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی سال گذشته مواد مخدر مرحله طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند