Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین نیاکان از خدمت رسانی سرپایی و بستری این مرکز درمانی به ۹۵۰ مصدوم از ابتدای امسال تا هفتم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا هفتم فروردین ۱۴۰۱، ۱۶۰ عمل جراحی در این مرکز درمانی انجام شده است.

او به آمار بالای مسافران نوروزی سال جدید در استان فارس و افزایش تردد‌های بین شهری اشاره و گفت: در همین راستا با برنامه ریزی‌های انجام شده از اسفند سال گذشته، زیرساخت‌های لازم برای آمادگی کامل بیمارستان در ایام نوروز ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نیاکان، بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی به عنوان تنها مرکز اختصاصی ارائه خدمات تروما در جنوب کشور، همواره پذیرای بیماران و مراجعان از استان فارس و دیگر استان‌ها بوده است.

رییس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی خدمات این مرکز درمانی را در حوزه بیماران سوانح ترافیکی و دیگر سوانح عنوان کرد و گفت: پزشکان رشته‌های تخصصی طب اورژانس، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، رادیولوژی، ارتوپدی، فلوشیپ آی سی یو، پلاستیک و فک و صورت در ایام نوروز در بیمارستان حضور داشته و با همکاری پزشکان عمومی، دستیاران تخصصی، پرستاران و سایر کارکنان بخش درمان، پذیرای بیماران و مراجعان هستند.

او گفت: سایر تخصص‌های موردنیاز شامل داخلی، قلب، اورولوژی، چشم، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی نیز به صورت آنکال و در صورت نیاز، برای مداوای بیماران اقدام می‌کنند.

رییس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی این بیمارستان را یکی از مجهزترین بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی جراحی معرفی کرد که با ۳۳۵ تخت فعال، پذیرای بیماران و مراجعان بوده و ابراز امیدواری کرد مردم استان فارس و مسافران نوروزی، ایام نوروز امسال را بدون کمترین آسیب و سانحه سپری کنند.

نیاکان همچنین از پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی که در تعطیلات نوروزی نیز به روال دیگر ایام سال پذیرای بیماران و مراجعان هستند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت رسانی به مصدومان بیمارستان شهید رجایی شیراز مرکز درمانی شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد