Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بارسلونا طی یک مصاحبه مفصل در مورد شرایط این باشگاه صحبت کرد. 

خوان لاپورتا از عملکرد ژاوی رضایت کامل دارد. 

طرفداری | حدود یک سال از آغاز به کار خوان لاپورتا در دوره دوم ریاستش در باشگاه بارسلونا می گذرد. باشگاه کاتالانی طی این مدت فراز و نشیب های زیادی به خودش دید و به نظر می رسد که در حال نزدیک شدن به ساحل آرامش است؛ بلوگرانا از لحاظ اقتصادی همچنان مشکل دارد اما تا وقتی نتایج داخل زمین خوب باشند، حال و هوای باشگاه و ذهنیت آن در سطح مطلوبی قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که ژاوی از میانه فصل جاری هدایت آن را بر عهده گرفت روند رو به رشدی را طی می کند و خوان لاپورتا نیز از شرایط رضایت کامل دارد.

کادر فنی و ژاوی

شرایط اقتصادی باشگاه ما را مجبور کرد تا یک فرصت دیگر به کومان بدهیم. حالا هم از ژاوی کاملا راضی هستیم. همان طور که می خواهیم و با همان سبکی که به آن اعتقاد داریم بازی می کنیم، او در ابتدا کمی سختی کشید اما مشخصا اکنون در مسیر درستی قرار داریم. من رتبه دوم را نمی پذیرم. ما باید قهرمان شویم. تیمی در اختیار داریم که می تواند قهرمانی لالیگا را کسب کند.  ما باید به این پروسه اعتماد کنیم. ژاوی به بازیکنان انگیزه داده و شروع به اجرای سبک خودش کرده است. او می تواند تا هر زمان که دلش بخواهد در بارسلونا بماند. خود من دوست دارم چندین سال او را روی نیمکت داشته باشیم. در مورد یوردی کرایوف هم باید بگویم که اگر همه چیز خوب پیش برود، سال آینده نیز او را به عنوان مشاور فنی در باشگاه خواهیم داشت. 

 ساموئل اتوئو و گل هایش

رابطه ام با ساموئل اتوئو؟ ساموئل همیشه گل هایش را به من تقدیم می کرد! او همیشه از من به خاطر امضای قرارداد و پیوستنش به بارسلونا تشکر می کرد. 

 کنترل هیجان

گاهی اوقات که در استادیوم هستم، باید جلوی خودم احساساتم را بگیرم. به نظرم چند بار فریاد "زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا" سر داده ام. نمی دانم... خاطرات خوب زیادی از سکوها دارم. من به تماشای مسابقات کنار دوستانم عادت دارم.

 روزهای درخشان تیم زنان بارسلونا

روز چهارشنبه قرار است رکورد حضور تماشاگر در یک بازی فوتبال زنان را بشکنیم، از آنهایی که قرار نیست به استادیوم بیایند و بلیت دارند تقاضا می کنم بلیت خودشان را پس بدهند و این فرصت را به دیگران بدهند؛ آرزوهای بزرگی برای تیم زنان داریم. به همه بازیکنان این تیم افتخار می کنیم. آنها فوق العاده هستند  و فوتبالی ارائه می دهند که سبک واقعی بارسا است و به تیم زنان منتقل شده. بازی های آنها بسیار جالب و جذاب دنبال می شوند. آنها در جهان بهترین هستند. هدفمان این است که روز چهارشنبه 91 هزار تماشاگر در نیوکمپ حضور داشته باشند. بودجه تیم زنان را افزایش داده ایم. 

 اسپاتیفای و دیگر اسپانسرها

قرارداد اسپاتیفای در روزی که مدیران آنها در نیوکمپ حضور داشتند نهایی شد، اما آنها از ما خواستند تا برای اعلام رسمی آن تا یک تاریخ مشخص صبر کنیم. نام "اسپاتیفای نیوکمپ" پیشنهاد خود آنها بود، من برعکس این اسم را دوست داشتم اما پیشنهاد آنها آنقدر خوب بود که نمی توانستم رد کنم. یک اسپانسر هم قرار است روی آستین پیراهن داشته باشیم، حداقل شش پیشنهاد داریم و در حال ارزیابی جذاب ترین آنها هستیم. ما پیشنهاداتی برای بارسا استودیو داریم و در حال بررسی آنها هستیم. CVC یک پیشنهاد بهبود یافته به ما ارئه کرد. اما سرمایه گذاران دیگری نیز وجود دارند که پیشنهادات هیجان انگیزی به ما می دهند. به هر حال، ما باید قبل از 30 ژوئن (پایان فصل) تکلیف ماجرا را مشخص کنیم. پس از خروج ریورتر (مدیر اجرایی سابق بارسلونا)، کارهای او را نیز خودم بر عهده گرفته ام، هر روز در دفتر باشگاه هستم و تلاش می کنم تا 30 ژوئن همه کارهای لازم را انجام بدهم. 

 داستان بی انتهای مسی و بارسلونا

بارسلونا خانه مسی است. دوست دارم او در افتتاحیه ورزشگاه جدید حضور داشته باشد. لئو حالا در پاریس است و این برای من آسان نبود. دوست داشتم همه چیز طور دیگری پیش برود. اما کاری را که باید انجام می‌دادم را انجام دادم... نمی‌توانستم باشگاه را بیش از این در معرض ریسک و خطرات اقتصادی قرار دهم. فعلا مثل قبل با لئو ​​صحبت نمی کنم. نزدیکان مسی دلتنگ شهر بارسلونا و بارسا هستند. برای من، پذیرش جدایی او به دلیل روابط شخصی ما بیشتر از مسائل ورزشی دشوار بود. ما پیامی از طرف  مسی یا اطرافیانش مبنی بر خواسته او برای بازگشت دریافت نکرده ایم؛ حقیقت این است که ما در حال حاضر بازگشت مسی را در نظر نمی گیریم. مسی، مسی است؛ یک برنده. حضور لئو در بازی دوستانه بارسلونا مقابل منچسترسیتی برای ادای احترام به اونزوئه اتفاق خوبی خواهد بود اما همه چیز به پاری سن ژرمن بستگی دارد. 

 سوپرکاپ اروپا مقابل منچسترسیتی

برگزاری سوپرکاپ اروپا با منچسترسیتی؟ اتفاق خیلی خوبی خواهد بود اما فعلا به آن فکر نمی کنیم. ما باید فرانکفورت را شکست دهیم و حریف آنها نیز اتلتیکو مادرید است.

 نقل و انتقالات و تمدید قرارداد بازیکنان

نقل و انتقالات بارسلونا؟ همین حالا هم با یک مدافع و یک هافبک قرارداد امضا کرده ایم. هر بازیکن بزرگی دوست دارد به بارسلونا بیاید. تمدید قرارداد سرجی روبرتو؟ روبرتو می توانست در ابتدای فصل قراردادش را تمدید کند. نمی دانم چرا این کار را نکرد. و صادقانه بگویم، زمان انجام این کار همان موقع بود. حالا او از یک مصدومیت طولانی بازمی گردد که کار را سخت تر می کند. در مورد دمبله هم همان چیزی که راجع به روبرتو گفتم، ما به او پیشنهادی ارائه کردیم و او آن را رد کرد. عثمان را واقعا دوست دارم، همیشه این را گفته ام اما اگر بخواهد بماند، باید سقف دستمزد ما را بپذیرد. مدیربرنامه او آدم دمدمی مزاجی است. دوست داریم با عثمان همکاری داشته باشیم اما با تمام احترام، مدیربرنامه او یک سردرد خالص است. معاوضه ترینکائو و آداما ترائوره؟ احتمالش وجود دارد. از داشتن آداما در تیم بسیار خشنودیم.

مذاکرات تمدید قرارداد با گاوی و آرائوخو به صورت نرمال پیش می رود، امیدواریم خیلی زود به یک توافق دست پیدا کنیم. گزارش های خوبی در مورد رافینیا دریافت کرده ایم. دکو ایجنت اوست و ما رابطه بسیار خوبی با او داریم. او دقیقا کارمند باشگاه نیست، اما به ما کمک می کند تا بازار برزیل را دنبال کنیم. هر کسی که می خواهد برای بارسلونا بازی کند، باید علاقه اش برای بازی در بارسا را ثابت کند. ژائو فلیکس را دوست دارم، احتمال معاوضه او و گریزمان زیاد است. مدیر برنامه فلیکس از علاقه من برای جذب این بازیکن آگاه بوده، او بازیکن فوق العاده ای است اما اتلتیکو قصد نداشت به وی اجازه خروج دهد و به نظرم حق داشتند. خرید خوب یعنی جذب بهترین بازیکنان با کمترین هزینه، شما در تیم به بازیکنان مستعد و مناسب ترکیب نیاز دارید؛ همین حالا هم در تیم بازیکنانی داریم که همه تحسینشان می کنند. 

 سوپرلیگ نمی میرد

سوپرلیگ اروپا؟ همه ما منتظر تصمیم دادگاه هستیم. سوپرلیگ در حال تکامل است و جذاب خواهد بود. 

 هالند، ام باپه، لواندوفسکی و صلاح

ترجیح من میان ام باپه یا هالند؟ کسی را ترجیح می دهم که بخواهد برای بارسلونا بازی کند. تا اینجای کار هیچ کدام از آنها این علاقه را صراحتا به من اعلام نکرده اند. برخی شرط و شروط مالی وجود دارند که تحت هیج شرایطی آنها را نمی پذیریم. صلاح و لواندوفسکی؟ نمی توانم در این خصوص حرفی بزنم، اگر این کار را انجام دهم به من تهمت ایجاد اختلال در مذاکرات را خواهند زد. 

 ترند روز: سیلی ویل اسمیت به کریس راک

شاید همسر ویل اسمیت آلوپسی داشته باشد اما در هر صورت زیبا به نظر می رسید و موهایش را به خوبی تراشیده بود! ابتدا فکر کردم آن ضربه شوخی بود اما بعد دیدم که راک یک سیلی جانانه خورد! کریس راک پس از آن صحنه همچنان به جک گفتن و شوخی کردن ادامه داد! واقعا فوق العاده بود. 

اخبار داغ 

روبرتو مانچینی: عملکرد 4 سال اخیر تیم ملی ایتالیا قابل تحسین بوده است روز آخر انتخابی جام جهانی در آسیا / لبنان فقط روی کاغذ شانس دارد؛ صدر را پس بده! فن خال: منچستریونایتد یک باشگاه تبلیغاتی است شافعی: اسکوچیچ ترسوست و برخی در انتخاب بازیکنان دخالت دارند/ مگر کنعانی‌ زادگان از بنزما بزرگتر است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا دوست دارم تیم زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی

بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است