Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:33:59 GMT

شورا‌ها ارتباط قوی با مردم داشته باشند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۶۳۵

شورا‌ها ارتباط قوی با مردم داشته باشند

رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار گفت: در سال جدید با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به گونه‌ای باید تلاش شود که شعار سال تحقق یابد.

باید همت کنیم موانع تولید را برداریم و اعتبارات جذب شود، همچنین باید بخش خصوصی فعال و مشکلات به صورت میدانی بررسی و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شخصی به عنوان شهردار شهرکرد معرفی نشده است

مسئولان استانی باید جلسات را در سطح ملی با رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزرا و یا معاونین رئیس جمهور برگزار کنند و اقدامات موثری برای استان صورت پذیرد.

شعار سال نباید تنها در سربرگ‌های اداری درج شود بلکه باید عملیاتی و اجرایی اقدام شود، در جذب اعتبارات عمرانی و تملک دارایی باید اقدامات مثبتی با وحدت و انسجام مسئولان صورت گیرد.

انبوه‌سازی مسکن باید از سوی مدیران مربوطه پیگیری شود، مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی در تولید مسکن داشته باشد و ایجاد اشتغال آفرینی را در اولویت قرار دهد.

در حال پیگیری هستیم تا همایش شهرداران استان جهت بررسی و رفع مشکلات و دیدگاه‌ها برگزار و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

شورا‌ها منتخب مردم هستند و باید به صورت قوی با مردم ارتباط برقرار کنند و خدمات انقلاب به درستی به اطلاع مردم رسانده شود که امید در دل مردم زنده و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شوند.

به دنبال آن هستیم که شهرداری‌ها تقویت شوند و یک محیط پر از نشاط و شاداب با یک مبلمان زیبا در شهر صورت گیرد.

دیدار چهره به چهره مدیران مجموعه مدیریت شهری با مردم ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شهرکرد موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند

رئیس شورای شهر قزوین گفت: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی عصر امروز –شنبه هشتم اردیبهشت- در مراسم تجدید میثاق با شهدای گرانقدر که به مناسب فرارسیدن روز ملی شوراها در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در این مکان مقدس برای مراسم اعتقادی حضور یافته‌ایم، نه تشریفاتی اظهار کرد: شهدا از جان با ارزش خود در راه دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب گذشتند تا بتوانیم به راحتی و در آرامش و آسایش خدمت کنیم.

وی با اشاره به حضور اعضای شورا در گلزار شهدا و بیعت دوباره با شهدای گرانقدر اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از منش و رفتار شهدا در عمل با شهدا تجدید میثاق کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین تأکید کرد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم؛ به همین خاطر اگر هر جایی منفعت مردم را به منفعت خودمان ترجیح دادیم، می‌توانیم بگوییم که با شهدا میثاق بسته‌ایم. بایستی در هر جایگاه مدیریتی اخلاص و ازخودگذشتگی شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم.

فرمانی ادامه داد: شورای ششم با در نظر گرفتن دو بعد مشورتی و نظارتی فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا هم کوشش شد تا بر اساس ضابطه و قاعده بعد مشورتی شورا فعالیت قوی‌تری داشته باشد. زمانی که در کارها مشورت و همفکری صورت می‌گیرد، کارها در مسیر خوبی پیش می‌رود و اثر بخشی بیشتری در نتایج اقدامات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم با ترکیب افراد پیشکسوت در امور شورا، متخصصان جوان و پرکار فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: امیدواریم در طول یک‌سال باقیمانده این دوره از شورا بتوانیم با همدلی و همیاری بیشتر خدمات خوبی به شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه تضارب آرا و اختلاف در چهارچوب قوانین فلسفه کار شورا است، افزود: قطعاً در این حوزه مشورت و بهره‌گیری از نظرات متخصصان می‌تواند خروجی خدمت به شهروندان را در پی داشته باشد.

کد خبر 748502

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند