Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حیدری روز دوشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی و گردشگری بخش‌های بلداجی و گندمان شهرستان بروجن گفت: تخصیص این میزان قیر رایگان برای تصویب در سفر رییس‌جمهور به استان و به‌منظور تکمیل طرح‌های عمرانی درخواست شده است.

تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری از اولویت‌های اصلی مسئولان استان است، اختصاص ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برای شهرداری‌های استان در سفر رئیس‌جمهور درخواست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بازنگری ۳۰ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری‌های استان تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

در روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب، راه‌سازی، بازآفرینی شهری، بازسازی بافت فرسوده و بهره‌برداری از معادن غیرفعال به شهرداری‌ها کمک می‌شود.

برای سامان‌دهی مسیر گندمان تا حاشیه تالاب بین‌المللی گندمان در قالب جاده سلامت از مصالح بومی، محلی و سازگار با شرایط زیست‌محیطی بهره‌گیری شود.

تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بروجن

آقای ملکی فرماندار بروجن نیز گفت: تمامی مسئولان و مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان تلاش کنند.

با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بروجن در بخش گردشگری، اختصاص اعتبار، جذب سرمایه‌گذار و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بروجن به اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و تحول در شاخص‌های مرتبط با پیشرفت نقش بسزایی دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایده‌های مرتبط با گردشگری را ارائه دهد تا بتوان نسبت به جذب سرمایه‌گذاران اقدام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های عمرانی قیر رایگان بهره برداری شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه