Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای شبان بیدله مسئول معاونت عملیات جهادی و سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن قرارگاه «عهد خدمت» در استان گفت: ۱۳ گروه جهادی این قرارگاه دانشجویی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

با برنامه‌ریزی انجام شده گروه‌های مختلف جهادی خواهران و برادران دانشجو در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ فروردین خدمات مختلفی را در قالب طرح‌های عمرانی، دامپزشکی، بهداشتی و درمانی، تربیتی و آموزشی و همچنین فرهنگی به ساکنان روستا‌های کمتر برخوردار و واقع شده در مناطق سخت‌گذر شهرستان اردل ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اعزام جهادگران به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

برادران دانشجوی جهادگر در منطقه دیناران و روستا‌های اطراف و به مرکزیت قرآب مستقر شده‌اند، گروه‌های جهادی خواهران نیز با مرکزیت روستای لیرابی مشغول خدمت‌رسانی به اهالی این روستا و دیگر روستا‌های منطقه هستند.

علاوه بر نیرو‌های قرارگاه مرکزی عهد خدمت، گروه جهادی «شهید شاهمرادی» با استعداد ۵۹ دانشجو در منطقه دورک شاهپوری و گروه جهادی «از تبار آسمان» با استعداد ۶۰ دانشجو در روستای لندی از توابع شلیل به ارائه خدمات می‌پردازند.

پیش بین می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال ۳۰۰ دانشجوی بسیجی در قالب طرح‌های جهادی در مناطق کمتربرخوردار حضور یابند.

حضور در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار و خدمت‌رسانی به اهالی این مناطق، امیدآفرینی میان اقشار مختلف و تربیت نیروهای جهادی از اهداف تشکیل قرارگاه عهد خدمت است.

با مهار شیوع کرونا، حرکت‌های جهادی دانشجویان در مناطق کمتربرخوردار بیش از گذشته توسعه خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گروه جهادی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان

به گزارش خبرآنلاین، «سرهنگ محمد سالاری»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی است و جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌خصوص تلاش و مجاهدت‌های جهادگران همیشه در صحنه شهرستان رودان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و در راستای خدمات‌رسانی قدم‌ها و زحمات فراوانی در رفع محرومیت برمی‌دارند، صمیمانه قدردانی کنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با بیان اینکه ۵۰ گروه جهادی در این شهرستان فعالیت دارند، ادامه داد: از سال گذشته تا کنون اعطای ۱۴۰ وام اشتغال‌آفرینی جهت اشتغال و رفع سایه محرومیت، گروه جهادی پزشکی و بیش از ۵۰۰۰ متر (۵ کیلومتر) در شهرستان لوله‌گذاری جهت رفع کم‌آبی انجام شده است.

وی گفت: گروه‌های جهادی این شهرستان در شاگردی در مکتب شهید سلیمانی و سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، در خدمت به جامعه و مناطق محروم در همه زمینه‌های پیش‌گام هستند چرا که یکی از مأموریت‌های مهم بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه است.

سالاری خاطرنشان کرد: بسیج افتخار این را دارد که با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در زمینه‌های مختلف در کشور میدان‌دار بوده و در هر مشکل و بحرانی به وجود آمده از گروه‌های نخست جهت کمک به مردم در مناطق حادثه‌دیده حضور فعال داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904334

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است