Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:03:14 GMT

۱۲۴ تخلف صنفی در اردبیل ثبت شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۸۹۷

۱۲۴ تخلف صنفی در اردبیل ثبت شد

امین صادقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازرسان این سازمان بصورت اکیپی و برپایی گشت مشترک با ادارت ذیربط تخلفات صنفی، با ثبت تخلفاتی مانند عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور فروش، حراج غیر قانونی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت ساعت پخت نانوایی‌ها، کم‌فروشی، گرانفروشی و تقلب، صاحبان واحدها را در مجموع به پرداخت ۸۴۳ میلیون ریال محکوم و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پروژه درج قیمت تولید توسط واحد تولیدی نیز انجام شده و ۵۱ واحد تولیدی در استان در گروه کالایی آب معدنی، سس، نوشابه گازدار، ماءالشعیر، انواع کیک و کلوچه، بیسکویت، چیپس، پفک، کنسرو، انواع حبوبات، ترشیجات، انواع فرآورده های پروتئینی و ۵۰ قلم لوازم یدکی خودرو اقدام به درج قیمت تولید بر روی کالا کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: کارشناسان این سازمان بر آنالیز قیمت‌های درج شده نظارت کرده و به واحدهای تولیدی استان نیز تاکید شده علاوه بر قیمت تولید، قیمت مصرف‌کننده نیز بر روی کالاهای تولیدی درج کنند.

صادقی بیان کرد: برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان از نحوه محاسبه سود، جدول ضرایب سود و هزینه‌های شبکه توزیع تا مصرف‌کننده برای کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی در کانال‌های اطلاع‌رسانی ایتا و سروش سازمان و همچنین کانال‌های اجتماعی فعال در استان بارگذاری شده است.

وی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در تمرکز وظایف و اختیارات کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی تمهیدات لازم برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی مرتبط را به همراه مدیریت صادرات و واردات این کالاها اعمال می‌کند.
 

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت نوروز اردبیل ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت نوروز اردبیل صنعت و معدن و تجارت نوروز اردبیل ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تولید ۱.۵ میلیون شاخه گل رز به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، منوچهر شایسته با اشاره به تولید گل رز در سطح استان اظهار داشت: سال گذشته 1.5 میلیون شاخه گل رز در سطح استان تولید شد که این میزان از سطح 1.5 هکتار از گلخانه‌های استان  برداشت شده است. 

وی گفت: قیمت هر شاخه گل رز در استان 25 هزار تومان است که علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند. ارزش یک میلیون و 500 هزار شاخه گل رز تولیدشده در استان 37 میلیارد و 500 میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: ارقام موجود گل رز در استان هلندی، زرد، سفید و قرمز است که در گلخانه‌های استان 12 نفر مشغول به کار هستند.

محمدرضا اکبری نیز از رشد 51 درصدی تولیدات گلخانه‌ای در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح 93.5 هکتار از گلخانه‌های استان بیش از 12 هزار تن  انواع محصولات سبزی و صیفی، 1.5 میلیون انواع گل شاخه بریده، 280 هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و 960  تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارزش  محصولات گلخانه‌ای استان از جمله  گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی 796 میلیارد و 800 ملیون تومان است که 570 خانوار بهره‌بردار دارد و بیشترین سطح گلخانه استان مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول