Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان از رقابت ۳۵۷ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی خبر داد.

حمیدرضا ناطقی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان بمناسبت ایام مبارک دهه فجر گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت امام زمان (عج) برگزار شد و از برگزیدگان ۶ رشته ورزشی تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ رشته ورزشی ویژه آقایان برگزار شد و در رشته فوتسال، شرکت توزیع برق گیلان مقام اول و آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند و در رشته والیبال شرکت آب و فاضلاب به مقام اول دست یافت و شرکت‌های آب منطقه‌ای و توزیع برق گیلان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود نمودند.

در مسابقات طنابکشی تیم ب توزیع برق، مقام اول، تیم الف توزیع برق، مقام دوم و نیروگاه برق لوشان، مقام سوم را کسب نمود همچنین در مسابقات دارت، تیم الف شرکت آب و فاضلاب، مقام اول، تیم برق منطقه‌ای مقام دوم و تیم‌های E و F شرکت آب و فاضلاب بصورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در رشته فوتبالدستی، مقام اول را تیم الف توزیع برق و مقام دوم، تیم آب و فاضلاب و مقام سوم نیز تیم ب توزیع برق کسب نمود و در مسابقات شطرنج تیمی، مقام اول توزیع برق، مقام دوم شرکت آب و فاضلاب و مقام سوم به مدیریت برق گیلان رسید.

در مسابقات شطرنج انفرادی مقام اول: رحیم دلجو از توزیع برق، مقام دوم: مهرداد ذکی پور از آب و فاضلاب و مقام سوم را احمدعلی ابری از مدیریت برق گیلان از آن خود نمودند و در مسابقات شطرنج بلیتس رحیم دلجو از توزیع برق، محمدعلی عطائی فر از برق منطقه‌ای و مجتبی شفیعی از شرکت آب و فاضلاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

در رشته فوتبالدستی: مقام اول تیمی را توزیع برق کسب نمود و تیم‌های آب و فاضلاب و تیم ب توزیع برق به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در مسابقات دارت بانوان سکینه امدادی از آب و فاضلاب، آسیه قلی زاده از برق منطقه‌ای مقام اول و دوم و احیاء جنگجو از آب منطقه‌ای و معصومه قلی زاده از آب و فاضلاب بصورت مشترک مقام سوم را کسب نمودند و در مسابقات فوتبالدستی نیز مریم صفاری و هلن مهری از آب و فاضلاب، زینب آزموده و هاله پورکی از آب و فاضلاب و مطهره مجرد و هانیه عربانی از توزیع برق به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

این رویداد‌های ورزشی در سالن‌های ورزشی آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای و آب منطقه‌ای برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها شرکت توزیع برق گیلان با ۷ مقام قهرمانی و شرکت آب و فاضلاب گیلان با ۴ مقام قهرمانی در رشته‌های تیمی و انفرادی بالاترین رتبه را بدست آوردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه برق آب وفاضلاب شرکت آب و فاضلاب آب و فاضلاب آب و فاضلاب برق منطقه ای آب منطقه ای سوم را کسب منطقه ای برق گیلان توزیع برق مقام اول مقام سوم مقام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد