Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور امروز سه‌شنبه نهم فرودین ماه 1401 در بازدید از منطقه گردشگری غار ده‌شیخ پاتاوه، اظهار کرد: غار ده شیخ یکی از گردشگرپذیرترین جاذبه‌های استان در ایام نوروز بوده که با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکانات خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص منابع طبیعی و آبخیزداری خواهیم بود.

طالبی‌پور با تقدیر از حمایت‌های بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، گفت: با همکاری قوه قضاییه و بخصوص مدیریت جهادی بازرس کل استان مشکلات برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان مرتع شده است.

وی ادامه داد: در بازدید از غار ده‌شیخ پاتاوه بازرس کل استان قول داده تا مشکلات این مکان گردشگر‌پذیر به‌ صورت جد پیگیری و مرتفع شود این اقدام نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی در شهرستان دنا دارد.

 سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه بازرس کل استان، مدیرکل دیوان محاسبات استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از نزدیک مشکلات زیرساخت‌های گردشگری غار ده شیخ پاتاوه را بررسی کردند.

گفتنی است، غار ده شیخ یکی از جاذبه‌های شناخته‌شده ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در ۲ کیلومتری روستای ده شیخ پاتاوه در شهرستان دنا قرار دارد.

غار شگفت‌انگیز ده شیخ پاتاوه با قدمت ۱۳۵ میلیون سال به دوره دوم زمین‌شناسی تعلق دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس غار ده شیخ شهرستان دنا زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد غار ده شیخ پاتاوه بازرس کل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین