Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو پاسلار گفت: هدیه کاظمی و اسلام جاهدی دو قایقران هرمزگانی به همراه تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی کشور تایلند حضور یافتند که در پایان هر دو این قایقرانان موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شدند.

وی گفت: هدیه کاظمی در این رقابتها موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره در ماده ۵۰۰ متر کایاک تک نفره و دو نفره و یک طلا و نقره در ماده ۲۰۰ متر کایاک تک نفره و دو نفره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسلار گفت: اسلام جاهدی دیگر قایقران هرمزگانی که در این رقابتها شرکت کرده بود در رقابت فینال VL۲ با زمان ۵۴.۵۶۹ ثانیه زودتر از سایر رقبا به خط پایان رسید و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

نایب رییس هیات قایقرانی هرمزگان ضمن تبریک موفقیت این دو قایقران به مردم و جامعه ورزش هرمزگان ،گفت: رشته قایقرانی در استان هرمزگان از جمله رشته های پرطرفدار است و استعدادهای بسیاری نیز در این بخش وجود دارد که در صورت حمایت بیشتر مسوولان می توان شاهد درخشش شمار بیشتری از این استعدادها در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در روزهای سوم تا هفتم فروردین ماه در تایلند برگزار شد و ملی‌پوشان پاراکانو و آبهای آرام کشورمان با کسب ۱۵ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز به کار خود در این رقابتها پایان دادند.

پس از برگزاری مواد مختلف، ملی‌پوشان کشورمان در آبهای آرام موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شدند.

تیم‌ملی پاراکانو کشورمان نیز در مجموع ۵ مدال به دست‌آورد که شامل ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز است.

انتهای پیام /چ

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی ایران قهرمانی آسیا مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا