Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل فولادی گفت: طرح پاکسازی حریم راه‌های مازندران در راستای دستور استاندار با هدف زیبا سازی و ایمن سازی محور‌ها به طور جد در دستور کار راهداران قرار گرفت.

زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

به گفته فولادی این اداره کل به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محور‌های استان و همچنین ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران از سرتاسر کشور به این استان اقدام به سامان دهی و پاکسازی حریم محور‌های ارتباطی استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید:این طرح در قالب عملیات ویژه راهداری نوروزی در سطح تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان به اجرا در آمد.

به گفته فولادی توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران می‌تواند در جذب گردشگر و توریست و همچنین اشتغال زایی جوانان غیور سهم بسزایی ایفا نموده، از این رو باید تمامی دستگاه‌ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران وضعیت راه ها پلیس راه مازندران سازی حریم محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال