Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:50:09 GMT

چرا جوانان هنوز با چالش‌هایی دست به گریبان هستند؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۸۹۲۲

چرا جوانان هنوز با چالش‌هایی دست به گریبان هستند؟

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چرا علی رغم توجه مدیران ارشد نظام به بخش جوانان، آن ها سال ها است با چالش هایی دست به گریبان هستند؟

حمید بنی تمیم در آیین تجلیل از فعالان حوزه جوانان و نخبگان خوزستان که امروز نهم فروردین ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد با اشاره به ۱۳ فرمان مقام معظم رهبری در زمینه ورزش و جوانان، اظهارکرد: مسئله جوانان در کشور  یک مسئله ملی است و همه باید در قبال آن احساس مسئولیت کنند اما اهم انتظارات مقام معظم رهبری در ۱۳ بخش است و ایشان به تربیت جوانان پاک و توجه به هویت، اعتماد و استقلال جوانان، توجه به ازدواج جوانان، انجام کار فوق العاده برای رفع آسیب‌های اجتماعی، اطمینان و اعتماد به ویژه به جوانان مومن و انقلابی، مصون سازی فرهنگی جوانان، توجه و چاره اندیشی پیرامون تاثیرات سو فضای مجازی، ترغیب جوانان به سمت  کتاب و کتابخوانی، الگوسازی برای جوانان و توجه به اهمیت بخش ورزش، تقویت و حفظ روحیه جوانان، مقابله با انحراف و خرافه گرایی در جوانان، مقابله با ترویج و مصرف مواد مخدر در بین جامعه جوان و وتقویت توامان علم و نوآوری در بین جوانان، مهمترین موضوعاتی است که مقام معظم رهبری بارها در خصوص آن به ما مدیران و مسئولان تذکر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: باتوجه به وضعیت جوانان خوزستان و بررسی وضعیت آن ها، شاخصه در رشد جمعیت جوان، نرخ بیکاری، ازدواج و طلاق، سن ازدواج، نفوس و مسکن، ضریب نفوذ اینترنت و فضای مجازی، بهداشت روانی و عمومی، خودکشی، اعتیاد، اوقات فراغت و مسائل این چنینی ما را به هفت نقطه قوت، هفت نقطه ضعف،  پنج فرصت و هشت مورد تهدید رساند.

بنی تمیم افزود: این سوال مطرح است که چرا علی رغم توجه مدیران ارشد نظام، ساختار در این حوزه در نظام اجرایی، جوانان عزیز همچنان سال ها است با چالش هایی از قبیل بدبینی جوانان، کاهش اعتماد به جوانان، کاهش نشاط و شادابی دست به گریبان هستند.

وی ادامه داد: راهبردهای ساماندهی امور جوانان را در ۵ بخش عمده پیش‌بینی کردیم که هر کدام از این راهبردها دارای زیر مجموعه است که امیدوارم به لطف پروردگار متعال و با حمایت مقام عالی وزارت، استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان و همه نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی از وضعیت موجود عبور و به وضعیت مطلوب برسیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان حمید بنی تمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت