Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@23:54:10 GMT

افراد متعصب نمی‌خواهند دستاوردهای دولت را ببینند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۰۰۶

افراد متعصب نمی‌خواهند دستاوردهای دولت را ببینند

به گزارش «نماینده»، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقد غیر منصفانه دولت توسط برخی جریانات رسانه ای، اظهار داشت: اصل نقد نقد عالمانه و صادقانه باشد مشروط بر آن که هدف ما از نقد تحول، پویایی، تحرک و پویایی باشد و این با نقد تخریبانه متفاوت است.

وی ادامه داد: به نظر بنده باید به دولت فرصت داد زیرا یکی از اقداماتی که هنوز انجام نشده است تعویض مدیران در دولت است یعنی وقتی فرمانده کل نتواند با فرمانده های میانی خود در ارتباط و هم نظر باشد نمی توان اقداماتی رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تا زمانی که ساختار دولت به ساختار درست نرسد نقد کردن آن منصفانه نیست از این رو باید منتظر ماند تا ساختار دولت تغییر کند و افرادی که واقعا قصد کار کردن برای مردم را دارند بر سرکار بیایند.

منتظری با بیان اینکه افرادی هستند و فقط نیت تخریب را دارند، تصریح کرد: تکلیف این افراد مشخص است اما عده ای زبان دیگران هستند. یعنی جریان هایی هستند چه در داخل و چه در خارج به دنبال نامید کردن مردم هستند.

وی افزود: اصلا ارائه گزارش 100 روز دولت اقدام درست و به جایی نیست؛ زیرا باید یک چند ماهی از دولت بگذرد بعد دست به نقد آن زد همچنین در انتقاد ها نباید به جریانات دولت توجه کرد که این دولت اصولگراست یا اصلاح طلب بلکه باید به منافع ملی توجه شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که چرا این افراد دستاوردهای دولت را نمی بینند، بیان داشت: وقتی در مسائل تعصب ورود پیدا کرد این تعصب دیگر اجازه دیدن یا شنیدن را نمی دهد پس این افراد دچار تعصب شده اند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دستاورد دولت سیزدهم نائب رئیس کمیسیون فرهنگی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد