Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:53:39 GMT

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۱۰۹

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان

ایسنا/همدان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استمرار روند عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در بازار این استان در ماه مبارک رمضان  خبر داد.

علی دولو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به تبع بازار شب عید و ایام‌نوروز به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و عدم کمبود و تکریم ارباب رجوع با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده روند عرضه مرغ مصوب دولتی در این استان استمرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور سیاست و برنامه وزارت جهاد کشاورزی ،سازمان جهادکشاورزی استان و معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان برای تامین محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه به ویژه بخش مرغ، تخم مرغ و گوشت برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در طی سال گذشته انجام داد.

دولو گفت: در سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده دو برابر سهمیه تعیین شده برای استان نسبت به جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان اقدام و ۳۴ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام گرفت تا بتوانیم مرغ مورد نیاز روزانه بازار استان را تأمین کنیم.

وی میزان مرغ مورد نیاز استان همدان را در شرایط عادی و معمولی ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن برشمرد و تصریح کرد:در ماه‌های پایانی سال در همین رابطه موفق شدیم بیش از  ۲۵۰ تن  مرغ مورد نیاز بازار استان همدان را تأمین و برای عرضه وارد بازار کنیم.

دولو با اشاره به اینکه مرغ مورد نیاز هم استانی‌ها بویژه با قیمت مناسب و مصوب تعیین شده در اختیار مردم قرار گرفت و این روند  عرضه بویژه در ایام پایانی سال ادامه داشت، گفت: در ایام‌ تعطیلات نوروزی برای کشتارگاه کشیک و شیفت منظور شد که فعال باشند و نسبت به کشتار اقدام‌کنند تا در تعطیلات نوروزی هم مرغ مورد نیاز در بازار عرضه شود.

وی یاد آور شد: در ماه مبارک رمضان نیز این روند به منظور جلوگیری از افزایش قیمت، جلوگیری از عدم کمبود و تکریم ارباب رجوع با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها نرخ مصوب جوجه ریزی ماه رمضان نوروز كشتارگاه مرغ استانی اقتصادی مرغ مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین گوشت گرم در استان یزد

شفیعی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 

شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

البته بررسی میدانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما حاکی از این است که قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه مندی مردم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳