Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه یکصد شبکه ورزش سیما از ابتدای سال 1401، جشنواره مردمی انتخاب بهترین‌های قرن ورزش ایران در 7 عنوان‌جایزه را آغاز کرده است که تا 20 فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

در گام اول این جشنواره، هیأت انتخاب ۵۰ نفری متشکل از وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، پیشکسوتان، صاحب نظران و اصحاب رسانه ، نامزدهای اولیه این جشنواره را در 7 عنوان‌جایزه شامل برترین گل قرن، برترین مربی قرن، برترین مدال قرن، برترین تیم قرن، برترین رفتارجوانمردانه قرن، برترین صحنه ورزشی قرن و برترین یار مظلوم قرن مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، انتخاب برترین‌های هر حوزه بر عهده مردم گذاشته شده است.

امروز پس از گذشت 10 روز از برگزاری این جشنواره، از حدود 710 هزار رای مردمی، نتیجه نظرسنجی در بخش برترین گل قرن بدین صورت است که گل خداداد عزیزی به استرالیا با اخذ 36% آرا پیشتاز است، پس از آن گل حمید استیلی به آمریکا با 18.3%  در رتبه دوم و گل علی دایی به کویت در جام ملت ها با 8.2%  در رتبه سوم قرار دارد. 

درصد آراء دیگر نامزدها نیز بدین شکل است:  گل حسن روشن به لهستان 7.6% ، گل رضا قوچان نژاد به کره‌جنوبی 7.6% ، گل مهدی طارمی به ازبکستان 7.6% ، گل محمد نصرتی به بحرین 4.3% ،  گل ایرج دانایی‌فر در جام‌جهانی 3.7% ، گل علی پروین به کویت در جام ملت‌ها 3.3% و گل مهدی مهدوی‌کیا به چین 3% 

این نظرسنجی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده تمامی نامزدها و شرکت در نظرسنجی به سایت شبکه ورزش به نشانی varzeshtv.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خداداد عزیزی برنامه یکصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین