Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:56:57 GMT

روبرت لواندوفسکی و بارسلونا؛ یک انتقال غیرممکن

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۴۰۲

انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا بنا به سه دلیل، ناممکن است

هدف بارسلونا برای فصل نقل و انتقالات تابستان پیش رو، جذب یک مهاجم گل‌زن است. همه اروپا می‌دانند که بارسا طی ماه‌های اخیر به جذب ارلینگ هالند علاقه نشان داده اما طی هفته‌های اخیر، نام بازیکنانی نظیر روبرت لواندوفسکی هم به میان آمده است.

طرفداری | به گزارش فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، با توجه به رقابت شدید برای جذب هالند و اعتبار قرارداد روبرت لواندوفسکی تا سال 2023 با بایرن مونیخ، برخی واسطه‌ها این گلزن لهستانی را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی از ادامه فوتبالش در باواریا مطمئن نیست و قراردادش را هنوز با بایرن تمدید نکرده است. این‌ها باعث شد شایعاتی در خصوص توافق اولیه بارسلونا و لواندوفسکی به وجود بیاید.

پینی زهاوی، مدیربرنامه لواندوفسکی با خوان لاپورتا، رییس بارسلونا روابط خوبی دارد اما با وجود این، هیچ مذاکرات پیشرفته‌ای میان آن‌ها جهت انتقال ستاره لهستانی شکل نگرفته است. لواندوفسکی در صدر فهرست اولویت‌های بارسلونا نیست چرا که گزینه اول آن‌ها ارلینگ هالند است. محمد صلاح، گزینه جانشین بلوگرانا در صورت ناکامی در جذب این مهاجم نروژی است و پس از آن‌ها، شاید بارسا گوشه چشمی به جذب لواندوفسکی هم داشته باشد. 

بارسلونا هیچ شکی درباره توانایی‌های فنی لواندوفسکی ندارد و می‌داند که او یک گلزن بالفطره است اما سن این مهاجم لهستانی، بزرگ‌ترین تردید کاتالان‌ها به شمار می‌رود. روبرت لواندوفسکی در تابستان پیش رو، 34 ساله می‌شود و این دلیلی است که بارسا میل زیادی برای اقدام جهت لواندوفسکی ندارد. علاوه بر این، بارسلونا می‌داند بایرن مونیخ ستاره اصلی خط حمله‌اش را ارزان واگذار نخواهد کرد و خود بازیکن هم می‌خواهد آخرین قرارداد بزرگ حرفه‌ای خود را با دست‌مزدی قابل توجه ببندد. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهد تا انتقال لواندوفسکی به بارسلونا یک امر ناممکن شود. 

اخبار داغ 

حسن روشن: با فرگوسن هم نمی‌ توانیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم ریو فردیناند: رونالدو باید بماند، حتی اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند بازیکنان بزرگی که حتی مقدماتی جام جهانی را هم ندیدند ترنت الکساندر آرنولد: بارسلونا پس از لیورپول دومین تیم محبوب من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است