Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:03:17 GMT

عامل قتل جوان رفسنجانی در صحنه نزاع دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۴۲۸

عامل قتل جوان رفسنجانی در صحنه نزاع دستگیر شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا و به نقل پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ صادق نیک نفس در تشریح جزئیات این خبر افزود: حوالی ساعت ۲ بامداد هفتم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام چاقو خوردن یک جوان ۱۹ ساله در یکی از بوستان های شهر رفسنجان، ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه با ۲ پسر جوان و همچنین پیکر نیمه جان یک پسر جوان دیگر که با ضربه چاقو به ناحیه سینه اش شدیدا زخمی شده بود، روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با بررسی اولیه صحنه جرم و پی‌جویی های پلیسی متوجه شدند، فرد مقتول همان شب به همراه این ۲ پسر جوان در این بوستان حضور داشته است.

جانشین انتظامی رفسنجان اظهار داشت: در ادامه ضمن بازجویی اولیه از این ۲ جوان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، جوان مقتول به همراه ۲ دوست خود طی یک محفل دوستانه در این پارک به گفته خودشان در حالی که حالت عادی نداشتند بنا به دلایلی واهی با یکدیگر درگیر می شوند و مقتول که قصد میانجیگری بین آنها را داشته توسط یکی از این ۲ نفر مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و جان خود را از دست می دهد.

وی با ابراز تاسف از وقوع این سانحه که منجر به قتل یک جوان و گرفتار شدن ۲ جوان دیگر در این محفل شبانه و حادثه ساز شد، تصریح کرد: این افراد که ابتدا منکر قتل دوست خود بودند پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود به این قتل اعتراف کردند که می‌توان گفت ناخواسته گرفتار یک عمر زندان و دیگر مجازات‌های حوزه قتل عمد یا شبه عمد شدند.

سرهنگ نیک نفس به جوانان توصیه کرد، از معاشرت با دوستان ناباب و حضور در محفل های نامتعارف خودداری کنند.

برچسب‌ها کرمان حوادث غیرطبیعی نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان حوادث غیرطبیعی نیروی انتظامی کرمان کرمان حوادث غیرطبیعی نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شاپور باقری گفت: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شامگاه جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند.

باقری می‌گوید: با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز پایان یافت.

دیگر خبرها

  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت