Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:32:58 GMT

۶۱۳ هزار تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۴۵۶

۶۱۳ هزار تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت شد

هوشنگ رستم پور روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از مجموع ترددها استان فارس با ٢٤/٩ درصد همچنان رتبه اول و اصفهان جایگاه دوم سفرهای استان بوشهر را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآورشد: از ابتدای طرح بیش از هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز در مجموعه شهرداریهای استان به مسافرین و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: باتوجه به پیش بینی روند موج دوم سفرهای نوروزی منتهی به ۱۳ فروردین برای اسکان مسافران در پارک ها و بوستان های شهری تعداد کمپ های اقامتی شهرداری های استان بوشهر به ۱۰۷ کمپ افزایش یافت.

رستم پور اظهارداشت: برای تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی به مرکز شهر و جلوگیری از افزایش ترافیک در برخی از شهرها پارکینگ در جواز کمپ های اقامتی ایجاد شده تا مسافران در صورت تمایل بجای استفاده از خودروهای شخصی از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنند.

وی گفت:نوروز امسال به عنوان اولین نوروز قرن جدید از اهمیت بالایی برخوردار است و شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با توجه به آغاز قرن جدید، شعار «قرن جدید، قرن امید» را تصویب کرده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: همواره موضوع سفر در نوروز ۱۴۰۱ دغدغه استاندار بوشهر هست و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی نیز خواسته و تاکید ایشان است که بر همین اساس همچنان آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی را در این استان‌ داریم.  

 رستم پور اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی مکان‌های پیش بینی شده شهرداریهای استان آماده اسکان مسافرین نوروزی است.

وی گفت: باتوجه به آغاز موج دوم سفرها  مسافران باید مدیریت زمان در سفر داشته باشند تا در روزهای اوج موج دوم سفر در ارائه خدمات مشکلی برای هموطنان پیش نیاید.

رستم پور تصریح کرد: تلاش همکاران دلسوز در شهرداریها برای ایام نوروز قابل تقدیر است و درعین حال تیم های ارزیاب فعال هستند و تا پایان طرح موارد و اقدامات را بررسی و ارزیابی خواهند.

وی گفت: از همه‌ شهرداریها می‌خواهم که از تمام توان خود برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کنند.

برچسب‌ها استانداری بوشهر گردشگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر گردشگری استانداری بوشهر گردشگری رستم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد